Welkom, u kunt hier Inloggen of Registreer

Edam-Volendam Opinie

U bent hier: HomeForum home → Onderwerpen → Politiek → Thread

Groot-Waterland Moderatie Of Digitale Modderpoel ?

Totaal aantal reacties: 395

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Bent u daar nou alweer ?

Aan de statistieken van ev-opinie kan ik zien dat er dagelijks tussen de 20 en 50 keer op het ev-opinie-knopje wordt gedrukt in dit topic Of dat ook echt lezers zijn weet ik niet maar ik denk het van wel.

Terwijl er niets nieuws te melden valt op en over groot-waterland.. Oud-nieuws. On-nieuws. Gejat uit allerlei andere media en becommentarieerd door het vaste groepje meestal anonieme uiterst voorspelbare reaguurders. Bij voorkeur scheldend. Snaartje/Anita Kroon - TMN/Tom Veerman en Jumbo/Kees Veerman voorop. J.H. Gelijk (Je Hebt Gelijk) - ‘JaJa’  (hoe verzin je het) en Dwarskuler (nooit een zinnige reactie van gelezen) blijven anoniem hun digitale diarree spuien en dat vindt de webmaster wel zo handig.

Ter illustratie een gevalletje balkvoordekoppotverwijtdeketel:
TMN / Tom Veerman 27 maart 2018 18:39 uur 25
Als het nier meer in Snaartjes hersentjes past dan haalt ze het Ego erbij. Of een ander hallucinatie.
Elke poging om een tot een zinvolle discussie te komen draait vervolgens weer om die tenenkrommende flauwekul compleet met agressief geschreeuw om aandacht. Net als bij die andere minkukel met zijn echoput.
Verzoek om alles vanaf 20 te verwijderen.

Verwijderen zal niet helpen.
Het zit al in de cloud en ik tover het desgewenst zó weer tevoorschijn.
TMN / Tom Veerman begrijpt internet nog steeds niet.

Gezeur over het referendum en de sleepwet (zijn we nu wel zat) of sarcastische commentaren (sarcasme: zeggen wat je juist niet bedoelt te zeggen) veel ‘sport’-nieuws dat we al wisten of juist helemaal niet willen weten - gedoe over het Volendams museum (inclusief de bekende chagrijnige reacties) en oh ja: daar is Barsa/Thomas Buter weer. Na zijn Dijkwijk-Zuidpolder-Broeckgouw-malversaties in de afgelopen 10 jaar alleen nog reagerend op het feit dat de N247 toch echt 4-baans moet worden en alles dat in de weg ligt weggebuldozerd kan. De man is zwaar gestoord maar daarom hoeft hij dat niet nog eens steeds maar te benadrukken.

Nog een toefje ‘Gemeente Koopt Panden Hoogstraat’ met alle domme reacties daarbij (het dossier blijkt heel ingewikkeld te zijn en openbaarheid daarover is gezien de geheime bijeenkomst van de gemeenteraad erover niet gewenst ?) en een staartje ‘Gemeentelijke Personeelskosten Rijzen De Pan Uit’ (altijd goed voor ongenuanceerd genitwit) en dan hebben we het wel weer gehad.

Bijzonder blijft de reactie van smartsys / Jeroen Leeflang die het - qua sleepwet - (en een portie ongenuanceerde vreemdelingenangst en in een uiterst inconsequent betoog) geen probleem vindt als de overheid zijn gegevens ophaalt en opslaat maar ondertussen wel zelf anoniem reageert. Als ik zijn gegevens (echte naam) hier publiceer gaat ‘ie al door het lint ?!. Wonderlijke man. Hij verwart privé-gegevens en eventueel misbruik daarvan (het gedoe met fakebook zoals zich dat nu ontwikkelt) met het hebben van een mening. Privégegevens misbruiken is slecht. Voor je mening gaan staan goed. Tenzij je het anoniem doet.
Het PVV-denken: vrijheid om een ander te beperken.

De stelling is&blijft;: als je anoniem gaat reageren op internet ben je een laffe loser.

Jammer dat die paar reacties van die weinige wél serieus te nemen en niet anonieme meedenkers en meeschrijvers op groot-waterland helemaal in het niet vallen. Zij vormen de altijd maar weer in de hoek gedrukte minderheid.

http://www.groot-waterland is er - als lokale digitale onderbuitk -
nu eenmaal niet voor mensen met een gefundeerde mening.

Ik begrijp niet dat u dit hier en dat daar allemaal nog leest.
Blijf hier en daar weg.
Get A Life !

Geregistreerd 2014-01-21

PM

als u deze link knipt&plakt; kunt u het zelf zien: de voorzitter van de VoetgangersVerenigingEdamVolendam is geen vergadertijger maar laat de handjes wapperen.
https://www.groot-waterland.nl/2011/12/04/reclamebordenleed-fotos

En al mijn fans in één topic verenigd: dah-gebeurt-me-nie-vaak.
Over de sneuig-heid van de reacties kunnen we het eens zijn:
psychische gevallen zitten graag op internet om te bewijzen
dat het in hun bovenkamer allemaal niet op orde is.

Gek - of grappig - genoeg val ik daar dan ook onder ?!

Het topic begint in 2011 (jawel !) en wordt door ‘henk-anonieme-lafbek’ / Henk de Boer
zomaar even 7 jaar vooruit geschopt. Maar het is wel een heel leuk filmpje.
Een hebbedingetje. Een trofee. Dank aan Henk de Boer. Ik ben er erg blij mee.

Reclamebordenleed (foto’s)
04 december 2011 | categorie: Edam-Volendam | bron: Fred Seeboldt

Ging het van-de-week over
dingen-op-de-stoep-waar-voetgangers-last-van-hebben ?
Hier ziet u een foto
van dingen-op-de-stoep-waar-voetgangers-last-van-hebben !

Daarom hebben we ze maar even weggehaald
die dingen-op-de-stoep-waar-voetgangers-last-van-hebben.

Het blijkt hier overigens te gaan om een zeer
vage reclame. Er wordt ons op ludieke wijze duidelijk gemaakt
dat we met z’n allen onder zee-niveau leven. Maar dat wisten we toch al ?

Niemand die deze poster vanuit de auto of vanaf de fiets/scooter kan lezen
en als voetganger met je écht de tijd nemen om door te krijgen waar dit over gaat.

Zinloos dus.
Wie verzint zoiets ?

Heeft het Hoogheemraadschap NoordHollands Noorder Kwartier aandacht nodig ?
Een blazoen op te poetsen ?
Onze symphatie nodig nu ze onder vuur liggen ?
Iets voor ons in petto ? Iets goed te maken?

Beste jongens&meisjes; van het Waterschap:
willen jullie je gedoe dan niet op ons trottoir uitvechten ?!

De werkgroep
“GeenReclamebordenOpDeStoep”
heeft HHNK een mailtje gestuurd
(cc gemeente EdamVolendam)
met daarin de vraag voortaan af te zien van dit soort
zinloze en overlast-bezorgende reclame-uitingen.
Reclameborden gebruiken voor je PR > Zó vorige-eeuws !

21 reacties op “Reclamebordenleed (foto’s)”

Alet Aalders 4 december 2011 09:58 uur

1 Dat heet eigen rechter spelen, je kunt ook naar de gemeente gaan en vragen of deze plakplaats kan komen te vervallen. Er wordt door een bedrijf betaald voor die borden. De gemeente geeft toestemming om ze op bepaalde plaatsen neer te zetten. Je kunt ze keer op keer wel wegknippen, maar daar schiet je niets mee op, want het plakbedrijf die de borden plaatst zet gewoon weer borden neer.  Dus niet het waterschap met domme kritiek bestoken, zij hebben geen zeggenschap in de plaats waar borden komen te staan, maar even naar de gemeente dus.

Human Sunrise / Anita Kroon 4 december 2011 10:16 uur
2 Afgezien van reclamebordenterreur (goed zo Fred!) vinden wij dit een nergens op slaande straatbeeldvervuilende boodschap. Het komt over als een verborgen aankondiging dat we straks flink moeten betalen om zogenaamd veilig onder zeeniveau te mogen wonen. Dat we straks grááááág flink extra betalen voor al die dijkverhogingen. Deze stomme manipulatieve en suggestieve affiches zie je dan ook niet in oost en zuid-oost Nederland.

Sweet Jane / Erwin Braan 4 december 2011 10:28 uur
3 Ik mis Fret Zeeboot trouwens in de volgende lijst;
http://www.nederlandschoon.nl/zap

Fred Seeboldt 4 december 2011 10:37 uur
4 Beste Alet Aalders.
Been there – Seen it – Done it.
Je bent duidelijk niet thuis in deze problematiek en hebt een hele geschiedenis gemist. Dat verwijt ik jou of andere lezers niet want het ware te wensen dat het zo simpel was als jij het voorstelt.

Je kunt dit soort informatie overigens beter zelf van http://www.evodammer.nl halen (elke dag een nieuw blog) want dit artikel is niet alleen weer eens gewoon gejat door de webmaster maar ook weer verminkt. Er zitten in het origineel ook links bij die wellicht verhelderend kunnen zijn.

Als je écht wilt weten hoe het zit kun je een mailtje sturen naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
of bellen met 0299 – 36 19 20.

Misschien wil je wel meehelpen en/of EdamVolendamSchoon steunen hierin.

Want we zijn het er vast wél over eens dat het uiteindelijke doel zou moeten zijn: respect voor de ruimte voor (al of niet beperkte) voetgangers. Iets dat onze gemeente in één pennenstreek kan – maar blijkbaar niet – wil regelen. Omdat men de commercie laten prevaleren boven het belang van de eigen – voetgangers-burger. Zo’n houding vraagt om een niet-lullen-maar-weghalen-actie van de in-de-steek-gelaten burger. Neem maar van mij aan dat degenen die dat weghalen al jaren consequent doen hun tijd&energie; ook liever aan iets anders (positievers) zouden willen besteden.

F.J. Seeboldt contactpersoon EdamVolendamSchoon

Kees Nardoes / Erwin Buijs 5 december 2011 09:05 uur
5 Want we zijn het er vast wél over eens dat het uiteindelijke doel zou moeten zijn: respect voor de ruimte voor (al of niet beperkte) voetgangers.”

Dus als ik het goed begrijp is het reclamebord verwijderd door EdamVolendamSchoon. Klopt het dat dit bord, net als op de foto, nog naast de paal in het gras ligt? Als dat zo is, is dat in plaats van respect dan niet gewoon vandalisme? Of is het bord na de foto wel netjes weggehaald?

Henk 5 december 2011 09:30 uur
6 Fred,
Ik wil het probleem ‘tegenliggers-op-het-trottoir-waar-voetgangers-last-van-hebben’ nog eens uitgebreid aan de orde stellen. Die zijn m.i. namelijk ook enorm belemmerend en vorige-eeuws. In Edam valt het nog wel mee maar hier in Volendam wordt je er echt gek van.
Helaas kan ik er nu niet dieper op in gaan want ik moet werken.

Alet Aalders 5 december 2011 10:30 uur
7 Beste Fred Seeboldt,
Ik ben zeer thuis in deze problematiek. En ik vind het zeer opvallend dat het steeds slechts om 1 bord gaat dat wordt vernield en in het gras gekwakt. Ik neem aan dat je er op uit kijkt en het je horizon vervuild bovendien van 1 bord minder wordt de gemeente niet echt veel schoner. Dit bord werd ook stelselmatig weggeknipt toen het voetpad nog gras was dus dat voetgangers gezeur is onzin.

En nee geen behoefte aan je weblog, heb nuttiger zaken te doen.

devreet / Fred de Boer 5 december 2011 11:39 uur
8 Met de nieuwe verlichting aan de overkant kon ik het net een beetje bekijken wat erop stond,dus waarom weghalen:

Rodrigo 5 december 2011 13:55 uur
9 Als ik bijv. m’n afval verkeerd aanbied volgt er in deze gemeente een boete van € 77,-  Dus de stelselmatige dader Fred S. verdient in dit geval zeker politebezoek.  En dit zegt het wetboek van strafrecht ervan;

Wetboek van Strafrecht Titel XXVII. Vernieling of beschadiging Artikel 350 1
Hij die opzettelijk en wederrechtelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort, vernielt, beschadigt, onbruikbaar maakt of wegmaakt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 2 jaren of geldboete van de vierde categorie. 2

Human Sunrise / Anita Kroon 5 december 2011 17:16 uur
10 Alle vormen van reclameborden langs de straat vallen onder het hoofdstuk milieuvervuiling. Volgens ons kunnen we best zonder, in ieder geval zonder die geldverslindende zinloze reclamecampagne van HHNK. Het zegt ons niets, behalve de aankondiging dat je meer moet betalen.

Johan R. / Johan Runderkamp 5 december 2011 17:32 uur
11 Wat wil je hier mee zeggen Human? Dat het goed is dat Fret S. vernielingen aanricht?

Burgemeester / Nico Tol6 december 2011 08:04 uur
12 Doet het Hoogheemraadschap eindelijk iets terug voor die ruim 2 miljoen euro die ze van de burgers van Edam-Volendam hebben mogen ontvangen, is het weer niet goed. Stelletje ondankbare honden….

Als je heel goed luistert hoor je het gebulder van het lachen uit het nieuwe paleis in Heerhugowaard.

Henk / Henk de Boer 31 maart 2018 09:20 uur
13 Oorzaak reclamebordenleed gevonden

J.H. Gelijk 31 maart 2018 09:30 uur
14 Is recidivist Fred S. nog steeds actief in Edam????

Dick Veerman 31 maart 2018 10:10 uur

15 Goh, “Henk”? Wat een naamsveranderingen eerst Jan Karhof dan J Karhof en nu Henk ? Hoeveel naamsveranderingen gaan er nog volgen ?

TMN / Tom Veerman 31 maart 2018 14:51 uur
16 Als je gewoon werkt dan heb je geen tijd voor dit soort onzin.

Snaartje / Anita Kroon 31 maart 2018 20:35 uur
17 Heel goed van Fred. Weg met die meuk.

Jumbo / Kees Veerman 31 maart 2018 22:38 uur
18 Soms is het verstandiger om gewoon te negeren….

J.H. Gelijk 31 maart 2018 22:54 uur
19 Dit item was in 2011 al een dingetje voor Fred S. Anno 2018 speelt hij nog steeds voor eigen rechter. Oppakken en opsluiten!

Kees Nardoes / Erwin Buijs 31 maart 2018 23:04 uur
20 Hoewel de gedachte goed bedoeld is, je blijft van de spullen van een ander af. Er zijn andere manieren om die borden weg te krijgen.

Johan R./ Johan Runderkamp 31 maart 2018 23:13 uur
21 crimineel

Jumbo / Kees Veerman 1 april 2018 11:38 uur
22 Human Sunrise 4 december 2011 10:16 uur
Afgezien van reclamebordenterreur (goed zo Fred!) vinden wij dit een nergens op slaande straatbeeldvervuilende boodschap
Human Sunrise sprak toen ook in meervoud.
Heeft die soms net als Freddie meerdere persoonlijkheden?

J.H. Gelijk 1 april 2018 13:50 uur
23 Dit filmpje van Fred Seeboldt toont gewoon keihard aan dat het een vandalist is. Hij heeft nog meer borden daar gesloopt en in het gras gegooid, zag ik vanmorgen. Of zouden dronken pubers dat hebben gedaan vannacht? Fred kijkt tijdens het slopen ook niet eens om zich heen. He is a man with a (sick) mission.

Kees Nardoes / Erwin Buijs 1 april 2018 14:54 uur
24 Het punt is wel dat Fred gelijk heeft. Die borden staan in de weg en deze methode van reclame en aandacht vragen is niet meer van deze tijd. De oplossing is echter ook fout.

J Regter 1 april 2018 19:18 uur
25 Fred S heeft een punt dat dan weer wel.
De oplossing is echter ook fout.

Willem Wouters / Albert Veerman 1 april 2018 20:47 uur
26 Hij overtreedt de wet……
Eigenrichting
Maar ‘slinks’ mag dat….

Snaartje / Anita Kroon 1 april 2018 20:53 uur
27 Er zit niemand te wachten op dit soort misleidende openruimtevervuiling en Fred ruimt het netjes op.
Goed van Fred.

Willem Wouters / Albert Veerman 1 april 2018 21:12 uur
28 De wet is de wet……
Heb je al geknuffeld met hem ?

Johan R / Johan Runderkamp. 2 april 2018 02:14 uur
29 Dus Snaar is het OK als iemand haar huisje groen schildert, omdat de kleur blauw hem/haar niet aanstaat???

TMN / Tom Veerman 2 april 2018 09:36 uur
30 Seeboldt heeft weer wat nieuws bedacht, het kan net zo goed een 1 april ‘grap’ zijn maar ik betwijfel of dit vat met zuur wel gevoel voor humor heeft.
Straatvuil wat netjes licht te verteren wordt bij elkaar op een hoop geveegd en niet opgeruimd.
Hij is in feite de boel zelf aan het vervuilen.
Hij heeft inderdaad een punt dat die reclameborden geen gezicht zijn maar hij is als bomen-bekladderaar de laatste die hier wat over te zeggen heeft.

Dat is het probleem van Seeboldt. Hij verzamelt vuil op een hoop zodat een ander er overlast van heeft, tegelijkertijd verplaatst hij iets wat niet van hem is omdat hij er last van heeft.

Seeboldt vindt het gewoon lekker om te irriteren en voor overlast te zorgen, analoog en digitaal.

Snaartje / Anita Kroon 2 april 2018 09:55 uur
31 Fred is niet het probleem. Fred laat zien wie het probleem maakt.
De Mens. Dus jij, en jij en jij en jij en je kinderen.

TMN / Tom Veerman 2 april 2018 11:38 uur
32
Jullie hebben een probleem. Ik heb een baan.

J Regter 3 april 2018 08:22 uur
33 Zou Fred het goed doen als BOA? Er op letten dat de toeristen alles in de afvalbak gooien. En dan nu ook met echte autoriteit, moet hij wel zijn snor laten staan.

J Regter 3 april 2018 08:22 uur

33

Zou Fred het goed doen als BOA? Er op letten dat de toeristen alles in de afvalbak gooien. En dan nu ook met echte autoriteit, moet hij wel zijn snor laten staan.

Snaartje 3 april 2018 12:34 uur

34

TNM, juist de mensen die een baan hebben zitten met een probleem. Die zijn namelijk zwaar overtuigd dat je je hele leven kei en keihard moet werken om iemand te worden.

Fred en Snaar zijn al iemand.

En nee meneer Regter, Fred is niet geschikt als BOA. Fred is Fred. Snap dat nou es!

Terroeristen en eigen inwoners van dit wonder’schone’ beroemde dorpje dienen naar hun eigen gedrag te kijken.

Want… van wie hebben mensen geleerd dat ze slikpapiertjes, sigarettenpakjes, milkshakebekers, etensbakjes, plastic glazen, sigarettenpeuken, blikjes, flesjes, aanstekers, Antaflusnoepjesverpakkingkjes, snotlappies enz. enz. gewoon maar over hun schouders kunnen pleuren? Of dat de werkende massa hun vreetresten uit hun autoraampje kunnen smijten? Of bouwafval in de bosjes? Of stapels ‘ik heb geen zin in kranten rondbrengen’ in de natuur flikkeren?

Van wie?

Van God soms?

Kees Nardoes 3 april 2018 12:38 uur

35

“Want… van wie hebben mensen geleerd dat ze slikpapiertjes, … in de natuur flikkeren?”

@Snaartje: En dat is allemaal niet relevant in dit verhaal. Het gaat erom dat Fred gewoon heel respectvol en fatsoenlijk van andermans eigendom af dient te blijven. Er zijn andere manieren om dit probleem op te lossen, niet door eigen rechter te spelen.

bord van niemand, want het is een illusie.”

@Snaartje: We hebben onderling bepaalde afspraken met elkaar gemaakt, om het samenleven met elkaar wat makkelijker te maken. Waaronder dus dat je niet zomaar spullen van een ander niet sloopt/verplaatst omdat het jou niet bevalt. Fred breekt die regel. Dat zal hijzelf wel respectvol en fatsoenlijk vinden, maar hij heeft daar een andere betekenis voor bedacht dan wat gangbaar is.

Lang verhaal kort, je kan proberen Fred’s gedrag recht te praten, het blijft krom.

Sneue sneue Kees Nardoes / Erwin Buijs.

Lijkt me lastig zo’n autistische balk voor je kop.
Hij ziet alleen wat hij wil zien.
Wil niet zien wat hij zou moeten zien.
Niet willen weten omdat het je niet uitkomt
lijkt mij een gebrek aan functionerende hersencellen.

Hij kan maar niet bedenken dat het juist de gemeente is die de eigen regels overtreedt
Dat het juist de gemeente EdamVolendam is die haar eigen regels niet handhaaft.
Dat het de gemeente EdamVolendam is die willens&wetens; een genant voetgangersonvriendelijk beleid voert.
Dat het de gemeente EdamVolendam is die al jarenlang doof&blind; is voor al onze (en niet alleen van ons / VoetgangersVerenigingEdamVolendam ) vragen&verzoeken; op dit dossier.

Als er iemand ‘krom’ denkt is het Kees Nardoes / Erwin Buijs wel.
Hoe je zulks falen meent te moeten rechtpraten is mij een raadsel.
Het blijft gek dat volgens sommigen de wet blijkbaar een eenrichtingsverkeer is.

Sneue sneue Kees Nardoes / Erwin Buijs
Meten=weten is aan hem niet besteed.

Sowieso zijn de reacties op groot-waterland - i.t.t.- tot de normale reacties
niet die van het meest intelligente deel van onze samenleving.

Wordt vervolgd.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Arme arme Albert Veerman. Zo oud. Zo ‘wijs’. En toch zo’n verdwaald schaap.
Meegesleept door zijn negatieve emoties en niet gehinderd door enige kennis van het dossier
geeft hij - ongewild&onbedoeld; mij (voor hem synoniem aan ‘slinks’/ altijd een zwaktebod) gelijk.

Deze reclameborden op het trottoir moeten aan de wet voldoen. Die is heel specifiek in aantal - afmeting - locatie - tijd - kleurgebruik - materiaal - gevaar - hinder en compleet met klachtenregeling.

Daaraan voldoen ze op 3 - 4 - soms wel 5 punten niet. De gemeente overtreedt dus haar eigen regels
en handhaaft niet. Ook niet als je ze daar vaker en indringend om vraagt.
Dát is geen wet. Dat is de wetteloosheid waar hij zo tegen tekeer gaat.

Dank aan hr. Albert Veeman voor zijn steun.
Komt hij een volgende keer meehelpen met ‘handhaven’ ?

Willem Wouters / Albert Veerman 1 april 2018 20:47 uur
26 Hij overtreedt de wet……
Eigenrichting
Maar ‘slinks’ mag dat….

Willem Wouters 1 april 2018 21:12 uur
28 De wet is de wet……

Geregistreerd 2014-01-21

PM

De échte Jan Karhof uit Volendam wordt gekopieerd door iemand
die zich ook Jan Karhof noemt. Of J. Karhof.

En dat vindt de échte Jan karhof - terecht - heel vervelend !

Is webmaster Piet Reijers nog wel de baas op zijn eigen site ?
Is hij gehacked of wordt hij - op zijn beurt - ook weer gechanteerd ?
Of is hij echt de waardeloos slechte webmaster waarvoor ik hem al jarenlang houd.

Voor een webmaster een-fluitje-van-een-cent om zo’n probleem op te lossen. Hij heeft een ledenregister
met daarin alle noodzakelijke info over dader en slachtoffer.

Maar blijkbaar is dat niet de bedoeling. De indruk dat webmaster Piet Reijers er een zooitje van maakt wordt steeds sterker.

Tot ook u of ik onder onze ‘eigen’ naam dingen gaan schrijven waar we zelf niets van afweten.

Jan Karhof 2 april 2018 14:47 uur
38
Ik hoorde in de wandelgangen dat ik weer iets op deze website had gezet, terwijl ik van niets weet.
Wanneer ik een artikel of reactie plaats op site, zet ik hier altijd mijn naam onder, aangevuld met mijn woonplaats, omdat een onbekende ‘dubbelganger’ heb op deze site uit?
Dit is heel vervelend en verwarrend omdat ik een eigen mening, schrijfstijl en een ‘unieke’ naam heb in Volendam, waaronder ik al vele jaren bekend ben als vaste scribent van de Nivo.
Ik hoop dat de webmaster of mijn ‘dubbelganger’ hier begrip voor heeft en zo sportief is om op korte termijn hier iets aan gaat doen.
Bij voorbaat dank’.
J. (Jan) karhof uit Volendam

UPDATE 2018 04 15

Jan Karhof 15 april 2018 10:36 uur
De eerste reactie is (weer ) van mijn ‘dubbelganger’.
Het is schandalig dat de webmaster hier niets tegen doet.
Waarschijnlijk vindt hij dergelijke reacties en de verwarring hierdoor, ideaal voor zijn site.
Wanneer ik een artikel of reactie plaats op deze site, zet ik hier altijd mijn (echte) naam onder, tegenwoordig aangevuld met mijn woonplaats, omdat ik een onbekende ‘dubbelganger’ heb buiten Volendam.
Ik vind dit heel vervelend, verwarrend en schandalig omdat ik een eigen mening en schrijfstijl heb.
In Volendam ben ik de enige met deze ‘unieke’ achternaam, waarmee ik al vele jaren bekend ben als vaste scribent van de Nivo. Ik hoop dat de webmaster en mijn ‘dubbelganger’ hier begrip voor hebben en zo sportief zijn om op korte termijn hier iets aan te doen.
Ik krijg e-mails en vragen, terwijl ik niets met deze (brute) reacties te maken heb.
Op zijn minst kan de ‘dubbelganger’ zijn woonplaats vermelden als hij niet voor een ‘nickname kiest.…..

Bij voorbaat dank voor de medewerking.

J. (Jan) Karhof uit Volendam

UPDATE

3 reacties op “Keuze over bestuurlijke toekomst Waterland in 2020”

1 Jeroen (voorheen J. Karhof) 12 mei 2018 19:00 uur

2 -

Jan Karhof 13 mei 2018 11:02 uur
3 In de eerste posting lees ik weer een reactie van mijn ‘dubbelganger’ die nu ‘Jeroen’ voor zijn achternaam heeft gezet. Hier ben ik in ieder geval al blij mee, want ik heb niet alleen een andere mening over de verschillende zaken die in onze gemeente spelen, maar ook mijn taalgebruik en schrijfstijl is duidelijk anders.
Wanneer ik een reactie plaats, zet ik hier altijd mijn (echte) naam onder, omdat ik achter mijn mening sta en mij niet verschuil achter een ‘nickname’.
Als ‘Jeroen’ bij zijn reactie net als ik, nu ook nog zijn woonplaats vermeldt, is een mogelijke verwarring met Jan Karhof (vaste scribent van het weekblad ‘Nivo’) definitief verleden tijd….

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Erg onhandig dat van forum-naar-forum-via-via-reageren.
Maar het is op dit niveau van digitale intellectuele eencelligen even niet anders.

Het zou prettig zijn als Henk de Boer zijn filmpje met link op You-Tube zet.
Dan kan iedereen er vrijelijk bij.

Nog prettiger als webmaster Piet Reijers zou besluiten zijn toko groot-waterland te sluiten
wegens diefstal en sociale schadelijkheid.

En ja ja: ik zou het heel erg prettig vinden als iemand aangifte zou doen.

op dit blog kunt u het filmpje bekijken:
http://evodammer.blogspot.nl/2018/04/ook-in-edamvolendam-is-het-trottoir-het.html

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Een werkelijk waanzinnige ‘communicatie’ tussen de gebroeders Veerman.
Verslaafd aan internet en niet gehinderd door enige intellectuele of normatieve vaardigheden
zijn ze nog de enigen die op digitale modderpoel groot-waterland voor-oordelen-gewijs en in uitsluitend
onderbuik-meninkjes reageren.

Als ze nou eens een bakkie gingen doen bij elkaar en ons verder niet zouden lastigvallen
met hun digitale shit ?

Vijfde actieloze toeristenseizoen onder leiding van Lijst Kras begonnen
18 april 2018 | categorie: Edam-Volendam | bron: VD80
Ter herinnering: in 2014 won Lijst Kras de verkiezingen. Wethouder Rijkenberg werd destijds neergezet op de portefeuilles Verkeer en Economische Zaken. Eind 2015 won Lijst Kras wederom de verkiezingen. Wethouder Rijkenberg kon onverrichter zake aftreden als wethouder, want dit keer had de fractie Kras de zinnen gezet op de RO portefeuille. Albert Koning trad aan als wethouder. Tijd om de balans op te maken bij de start van het vijfde toeristenseizoen onder leiding van Lijst Kras.
Turbo-rotonde Julianaweg/Zeestraat mocht niet van Lijst Kras
Om de Zeestraat te ontlasten van het mega zware busverkeer (18 parkeerplaatsen voor touringcars op het AMVO terrein met in- en uitvoegend verkeer over het fietspad) werd het “laden en lossen” van toeristen tijdelijk verplaatst naar de voormalige halte aan de Julianaweg tegenover Pier. In de tussentijd werd gewerkt aan een ontwerp voor een zogenaamde turbo-rotonde zodat al het verkeer beter afgewikkeld zou kunnen worden en er vóór de AMVO een definitieve volwaardige laad- en losplaats gerealiseerd zou worden op een manier dat het overige verkeer er geen last van zou hebben. De turbo-rotonde werd ontworpen….

lees verder op:
https://volendam80.nl/vijfde-actieloze-toeristenseizoen-leiding-kras-begonnen/

26 reacties op “Vijfde actieloze toeristenseizoen onder leiding van Lijst Kras begonnen”
1. 
Jumbo / Kees Veerman 18 april 2018 18:40 uur
1
want denkt VD80 nou echt dat het iemand een zier uitmaakt of er een Turbo Rotonde of een Volendammer Boffert in het centrum ligt?
Ja, dat maakt zo’n 20.000 inwoners inderdaad een zier uit!
2. 
TMN / Tom Veerman 18 april 2018 18:54 uur
2
VD80 is de partij van asfalt, trespa en lanceerinrichtingen op de PX
Als die partij het heeft over turborotondes reken dan maar dat het lelijk wordt.
Kras heeft het voordeel van de twijfel. Voorlopig.
3. 
Jumbo / Kees Veerman 18 april 2018 19:00 uur
3
TNM, Was dat niet altijd samen met CDA?
4. 
TMN / Tom Veerman 18 april 2018 21:04 uur
4
geen idee.
5. 
Jumbo / Kees Veerman 18 april 2018 21:26 uur
5
Ik wel, CDA is net zo schuldig aan.
6. 
TMN / Tom Veerman 18 april 2018 23:01 uur
6
Ik weet wel dat Veerman Tol het Havenhof destijds in het centrum MOEST hebben.
PX is een politieke misser.
7. 
TMN / Tom Veerman 18 april 2018 23:10 uur
7
PX in centrum om jeugd bij de dijk weg te houden, wederom een architectonische blunder onder de vlag van VD80.
Tegenwoordig kunnen 12 jarigen alvast meekijken hoe je dronken moet worden bij Lil Kleine.
Dat werkt wel.
8. 
Jumbo / Kees Veerman 19 april 2018 07:28 uur
8
Maar zat ten tijde van de PX, Gouwzee en Havenhof CDA niet in de coalitie?
9. 
TMN / Tom Veerman 19 april 2018 13:01 uur
9
Bij PX wel volgens mij.
10. 
Piet Hein 19 april 2018 18:24 uur
10
Van PX en Gouwzee weet ik het niet, maar mij staat bij dat ten tijde van de Havenhof Piet Huurdeman van het CDA wethouder was.
11. 
Jumbo / Kees Veerman 20 april 2018 07:13 uur
11
Het komt erop neer dat CDA (om met de woorden van TNM te spreken) net zo de partij van asfalt, trespa en lanceerinrichtingen op de PX is.
12. 
TMN / Tom Veerman 20 april 2018 08:57 uur
12
Dat zou kunnen maar daar is meer informatie voor nodig.
Ik kan me nog herinneren dat CDA de PX op een andere plek wilde maar dat VD80 dat perse midden in de oude kom moest worden+raketten op dak.
Daar waren dan ook andere partijen bij betrokken maar de bouwende wethouder was Kes. Of je dan VVD en of CDA die fout kan aanrekenen is maar de vraag. Wie zat er destijds nog meer in het college?
Van het Havenhof weet ik dat Veerman Tol de bouwende wethouder was en die was dacht ik ook van VD80. En fan van Zeeman.
13. 
TMN / Tom Veerman 20 april 2018 09:06 uur
13
Van VD80 is bekend dat ze zo weinig mogelijk geld willen uitgeven.
En dat is goed te zien.
Het Europaplein mocht niks kosten.
Marisa Kes had daar wel 10.000 euro voor over. Of je dan bijvoorbeeld Loek Kras de schuld van moet geven dat het er zo armetierig uitziet. Dat kan maar het is niet realistisch.
Dat geldt ook voor de wandelboulevards.
Het straatwerk op het Noordeinde heeft de allure van een vinexwijk in Nieuwegein uit de jaren 80.
Daar heeft de PvdA niks mee te maken gehad maar die zat wel ongeveer in het college toen Wethouder Runderkamp van VD80 zijn Toscaanse Taferelen presenteerde in de Nivo.
14. 
Jumbo / Kees Veerman 20 april 2018 17:05 uur
14
De laatste 20 jaar was hier een college met VD80 / CDA. Het is dan wel erg kort door de bocht om alles wat mis is gegaan aan de ene partij toe te dichten.
Wat betreft het noordeinde weet ik nog wel dat onder Wim Mepper daar ieder jaar aan het begin van het seizoen de straat opnieuw werd gedaan.
(Bij ons in de straat is dat om de 30-35 jaar)
Dat Wim met de complete renovatie van het Noordeinde heeft gewacht tot er meer bekend is over de aanstaande dijkaanpassingen, kan ik hem alleen maar gelijk in geven.
15. 
TMN / Tom Veerman 20 april 2018 19:11 uur
15
Ik dicht niet alles wat verkeerd gaat toe aan VD80 maar als het gaat om esthetiek dan moet je niet bij VD80 wethouders zijn. Toevallig zijn VD80 wethouders van VD80 en niet van RDZ.
16. 
TMN / Tom Veerman 20 april 2018 19:40 uur
16
Bij VD80 lijken ze momenteel een soort LK obsessie te hebben. Die obsessie is zó groot dat ze de realiteit uit het oog verliezen:
LK pakt de herinrichting van het centrum voortvarend op. VD80 vindt dat maar niks en schrijft dan dat dit het 5e actieloze seizoen is. Dat is dus vrij imbeciel.
Ik weet niet meer hoe lang VD80 actieloos in het college heeft gezeten de afgelopen 20 jaar maar LK heeft de teringzooi van VD80 vrij snel opgeruimd toen hij in het college kwam.
Die rotonde die VD80 zo graag wil, hebben ze trouwens zelf vergeten aan te leggen bij het Paardshoofd.
17. 
Jumbo / Kees Veerman 20 april 2018 20:07 uur
17
TMN / Tom Veerman 20 april 2018 19:11 uur
Ik dicht niet alles wat verkeerd gaat toe aan VD80 maar als het gaat om esthetiek dan moet je niet bij VD80 wethouders zijn.
Maar was dan niet CDA (wethouder Visscher) die de portfeulle ruimtelijke ordening beheerde?
18. 
TMN / Tom Veerman 20 april 2018 21:11 uur
18
Die was 20 jaar geleden wethouder.
Kan je iets duidelijker zijn?
Havenhof was met Nelly Veerman Tol. 1993 dacht ik.
19. 
Jumbo / Kees Veerman 20 april 2018 21:45 uur
19
CDA heeft ruimtelijke ordening heel lang in handen gehad, Piet Huurdeman, Willem Mooijer, Wim Visscher. In al die jaren is er heel veel verwoest.
Ik vond het pas sinds Marisa Kes (VD80) en nu Albert Koning (LK) beter gaan.
20. 
TMN / Tom Veerman 20 april 2018 22:54 uur
20
Mwah, ik vond het met Loek Kras wel opknappen, die puinhoop als je Volendam binnen reed was toch echt wel een verbetering. Kreeg VD80 niet voor elkaar. Piet Huurdeman was die niet van Gemeentebelangen?
Vd80 is LK obsessief aan het afkraken maar dat is onterecht, LK heeft de troep van Kes opgeruimd en gaat nu het centrum aanpakken.
21. 
Jumbo / Kees Veerman 21 april 2018 09:33 uur
21
Maar wanneer ik jouw berichten hier even terug lees ben jij alleen maar obsessief VD80 aan het afkraken.
Is dat wel terrecht dan?
22. 
TMN / Tom Veerman 21 april 2018 14:34 uur
22
Ja.
23. 
TMN / Tom Veerman 21 april 2018 15:13 uur
23
VD80 geeft kritiek op LK terwijl dat niet terecht is.
Zoals ik al eerder aangaf, Kras is juist datgene aan het doen wat VD80 heeft nagelaten in al die jaren en wat in de portefeuille zat van de daarvoor verantwoordelijke wethouder(s). Je kan dan wel elke keer een coalitiegenoot erbij halen maar dan kan je op een gegeven moment je schoonmoeder er ook in betrekken.
Het vreemde is dat VD80 dat in het stukje schrijft dat Kras actieloos is en tegelijkertijd verwijt dat ze de boel aan het opknappen zijn. Dat slaat nergens op.
24. 
Piet Hein 21 april 2018 17:15 uur
24
@ TNM nrs. 18 en 20
Voor zover ik het mij herinner, had Nelly Veerman-Tol de portefeuille Onderwijs.
In mijn gedachten heeft Piet Huurdeman wel met het Havenhof te maken.
Hij was niet van Gemeentebelangen, maar CDA-er.
Ik denk dat deze Piet hier wordt verward met Piet Nordmann, raadslid voor Gemeentebelangen.
25. 
Jumbo / Kees Veerman 21 april 2018 21:44 uur
25
TMN / Tom Veerman , een hoop woorden maar je zegt niks.
Jij kan jouw obsessieve gedrag wel terrecht en normaal vinden maar dat is het niet.
26. 
TMN / Tom Veerman 21 april 2018 21:52 uur
26
Dat laatste geldt vooral voor de publicaties van VD80.
Inhoudloos en obsessief geleuter over een partij die wel degelijk de handen uit de mouwen steekt.
Verder dan een goedkoop jij bakje kom je niet Jumbo.
27
Jumbo / Kees Veerman 21 april 2018 21:44 uur
27
Ja,ja.

Totaal aantal reacties: 343

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Jan Karhof 26 april 2018 14:30 uur

Opnieuw een reactie van mijn ‘dubbelganger’ (postingnr. 5).
Het is schandalig dat de webmaster hier niets aan doet. Waarschijnlijk vindt hij de verwarring en de commotie die dit veroorzaakt, ‘smeuïge’ propaganda voor zijn website.
Wanneer ik een reactie plaats, zet ik hier al heel lang mijn (echte) naam onder, omdat ik achter mijn mening sta en mij niet verschuil achter een ‘nickname’. Tegenwoordig vul ik die zelfs aan met mijn woonplaats.
Ik vind de communicatie op de site van ’Groot-Waterland’ met twee personen die dezelfde voor- en achternaam hebben, op zijn minst gezegd erg vervelend en verwarrend. Niet alleen omdat ik een heel andere mening heb over verschillende zaken die spelen, maar ook mijn taalgebruik en schrijfstijl is duidelijk anders dan dat van deze onbekende persoon.

In Volendam ben ik de enige ‘Jan’ met deze (unieke) achternaam. Hiermee ben ik al vele jaren bekend als vaste scribent van het weekblad ‘Nivo’. Ik hoop dat de webmaster en mijn ‘dubbelganger’ hier begrip voor hebben en op korte termijn actie ondernemen. Ik krijg nu onterecht vragen over ‘mijn’ mening en taalgebruik op deze site, waar ik mij volledig van distantieer.
Mijn ‘dubbelganger’ kan minimaal de woonplaats achter zijn naam vermelden om nog meer misverstand en ergernis te voorkomen…..

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Bovenstaande is wéér en het zoveelste gevalletje van miserabele moderatie
en negatieve intenties van webmater Piet Reijers van groot-waterland.

“Onze intelligentie draait in de huidige wereld om ego, haat, hebzucht en geweld”

“Ook Chaslot constateert dat haatzaaiende en opruiende berichten het goed doen op YouTube”

Volgens Williams is het “het grootste politieke en morele vraagstuk” van deze tijd. “Nooit hebben enkele mensen in Silicon Valley de mening en het gedrag van miljarden mensen zo kunnen beïnvloeden.
Er is een cruciale vraag die de samenleving moet beantwoorden:
welke vorm van psychologische manipulatie is nog aanvaardbaar?”

Rottigheid fakenieuws en haatzaaierij
verkopen nou eenmaal beter op internet.

zie voor een inleiding/aanleiding:
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2229107-de-macht-van-google-paar-mensen-beinvloeden-mening-en-gedrag-van-miljarden.html.

Webmaster Piet Reijers van groot-waterland volgt dit zelfde stramien:
rottigheid fakenieuws en haatzaaierij verkoopt nou eenmaal beter op zijn site.

Ons probleem komt
onder het motto - ieder voor zich god voor ons allen - vanzelf
als zijn ‘winst’ in zijn portemonnee.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

En nog weer eens een staaltje non-moderatie van webmaster Piet Reijers.
Hier haalt iemand (zo te lezen een salon-PVV-er) racistisch uit naar mensen uit een ander continent
en en-passant naar de PvdA.

Ik ben toch benieuwd hoe dit gemodereerd zou zijn als het over de VVD ging.
(FYI: Piet Reijers claimt VVD-er te zijn maar die zijn helemaal niet blij met wat hij namens hen (not) doet en zegt)

1. J Regter 11 mei 2018 12:52 uur
27   Over verhuizen….is het niet die Frans Timmermans van dat gore PvdA clubje van je dat structurele migratie wil vanuit Afrika?!!  Nooit meer stemmen op de PvdA.

1. J Regter 11 mei 2018 18:27 uur
29 Maar als het aan de PvdA ligt woon half Afrika straks hier.

1. J Regter 11 mei 2018 20:02 uur
31   Heb ik trouwens wel eens vertelt dat ik die PvdA niet moet? Laat die verhuizen naar Afrika.

J Regter 12 mei 2018 13:05 uur
37 Ben trouwens benieuwd of GL die moeder met 3 zonen die met spoed een woning zoekt op dezelfde manier omarmd als ze bij die statushouders hebben gedaan.

J Regter 23 mei 2018 15:07 uur
Lieve Max,
Ik las net dat je alle meningen met aandacht leest en dat je dat zelfs graag doet om deze mee te nemen in de besluitvorming.
Wel…is het niet eens tijd om die hele PvdA op te doeken? Of er in ieder geval zelf afstand
te doen van die schaamteloze fariziers?

Ik persoonlijk kan alleen maar de duim opsteken voor de reacties van Max Slotboom hierop.
Ik ben het meestal totaal niet met hem eens. Dát hij nog reageert is in mijn ogen dom. Hoe hij reageert is helemaal goed.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

2018 05 14
De anonieme lafbek en notoire internet-relnicht J.H. Gelijk verwijt Jan Karhof dat hij
gewoon eens inhoudelijk moet reageren.

De gotspe. Zelf anoniem blijven en de meest vreselijke dingen op internet pleuren en dan een ander de maat nemen ? Het intellectuele niveau en beschavingsniveau van die J.H.Gelijk is hiermee wederom en onweerlegbaar maar weer eens aangetoond. Dat is namelijk 0.

J.H. Gelijk 13 mei 2018 21:04 uur
Jan Karhof, probeer gewoon eens inhoudelijk ergens op te reageren. De mening die ik van je in de Nivo lees, lees ik hier nooit terug. Durf je soms niet te discussiëren met ‘andersdenkenden’?

J.H. Gelijk 14 mei 2018 21:31 uur
Ik vind je niet zo stoer, Jan Karhof. Eigenlijk wil je dus alleen met mensen ‘discussiëren’ die het met je eens zijn. Lekker makkeluk!

Het antwoord van Jan Karhof verdient een pluim !

Jan Karhof 14 mei 2018 14:39 uur
Geachte heer/mevrouw J.H. Gelijk,
Om mij moverende redenen zet ik zelden iets op deze site.

Ik schrijf al vele jaren artikelen voor de Nivo waar ik (heel) veel reacties op krijg.
Ik sta achter mijn mening en verschuil mij niet achter een ‘nickname’.

Wij leven in een democratisch land, waarin vrijheid van meningsuiting een groot goed is.
Wees sportief en zet uw naam (eventueel met bijnaam en/of woonplaats) boven de reactie en geen schuilnaam. De volgers van deze site weten dan wie betreffende scribent is en uit welke (politieke?) hoek of woonplaats hij/zij komt. Als dat bekend is, kan men beslissen of het de moeite waard is om te discussiëren met deze ‘andersdenkende’.

Het is immers heel gemakkelijk en flauw om anoniem een ongenuanceerde reactie te plaatsen.
Het moet u toch ook opvallen dat steeds minder mensen een posting plaatsen.
Waarschijnlijk heeft men geen behoefte om (vaak) anoniem te worden ‘afgekraakt’ op deze openbare site

Waarna Kees Nardoes / Erwin Buijs weer een duit in het zakje-voor-dommeriken doet door te schrijven:
@Jan Karhof: Nickname of niet, het lijkt mij dat de inhoud van de reactie beter kan aantonen of je wel of niet zou hoeven te reageren.

Je kunt van domme mensen natuurlijk ook niet verwachten dat ze slimme dingen gaan schrijven.
Kees Nardoes / Erwin Buijs is daar maar weer eens het bewijs van.

Een webmaster als Piet Reijers zou dit soort volk tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Maar daar is hij - op zijn beurt - dan ook weer niet slim genoeg voor. Hij verdient er zijn geld mee.
Zo ‘slim’ is ‘ie dan weer wel. De centen zijn voor hem. De schade is op rekening van de gemeenschap.

Kekisme: het vermogen om kortzichtige stupiditeit tot norm te verheffen.

Anoniem op internet: zóóó vorige eeuws. Het is voor de bangerikken. De losers. De nitwitten die niet de moeite doen of de intellectuele mogelijkheden hebben om zich te informeren maar lekker snel ff vanuit de onderbuik hun eigen gebrekjes ventileren. Oppervlakkigheid troef.

Geheel vrijblijvend want anoniem. Maar wel een ander de maat nemen.
Vrijblijvend en inconsequent. Als je sommige (re)acties ziet op het criminele af.

Anoniem op internet heeft ook geen toekomst. Dat kunt u de laatste tijd overal horen/lezen/zien.
Iedereen raakt er wel zo’n beetje klaar mee om te reageren op of belang te hechten aan het laagdrempelige niveau-loze gewauwel van mensen die niet zijn wie ze zijn en niet weten wat ze zeggen.
Zalig zijn de armen van geest.

Wordt ongetwijfeld weer op gereageerd.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Als voorspeld:

Jan Punt 15 mei 2018 21:54 uur
J.H. Gelijk, heb je al eens gekeken op het andere digitale uitlaatklepje van zure Freddie Zeiklucht? Ga je niet leuk vinden.

En ach….....daar is Johan Runderkamp ook weer met een doorwrochte en genuanceerde bijdrage:

1 reactie op “Wonen aan Schepenmakersdijk in Edam”
Johan R. 16 mei 2018 23:23 uur
2 woorden: “zum kotsen”.

Maar eerlijk=eerlijk
J. Regter wint toch de prijs voor de mees-psychisch gestoorde reaguurder-van-de-dag:

J Regter 17 mei 2018 00:07 uur
Wat een etterbak. Er is iets besloten. Mensen wachten op hun woning. Sommige hebben hun oude woning al verkocht misschien en huren nu iets voor veel geld.

Zou diegene die zich nu zit te verkneukelen over de vertraging die is aangericht, in ieder geval het lidmaatschap van een euthanasievereniging willen overwegen ?

Hoewel deze bijdrag van iemand die zich ‘Jan Punt’ noemt (getrouwd met een komma ?) er ook mag zijn:

Jan Punt 17 mei 2018 17:30 uur
Een muzikant vangt tot in lengte van dagen geld voor zijn “creatie” Blijkbaar dacht deze “kunstenaar” ver na dato nog wat op te strijken met een …..beter plan. Lazer op zeg! Maak jezelf nuttig en ga met Fred mee.

En om het geheel compleet te maken (alle fans van Piet Reijers bij elkaar) nog maar even deze:

Willem Wouters /Albert Veerman 17 mei 2018 17:26 uur
Inderdaad. Die Dijkstra heeft al lang zijn leven geleefd. En deze wereld is niet de zijne meer. En zo erg bijzonder was zijn ontwerp van die panden niet. Geen hoogstaand staaltje van architectuur. Hij denkt blijkbaar dat hij op eenzelfde eenzame hoogte staat als bijvoorbeeld een Pierre Cuypers.

Hij lijdt of aan grootheidswaanzin, of wil graag in de belangstelling staan of is dementerend.
Zal een combinatie zijn van dat.
Ik vind die wetgeving trouwens toch raar. Hij heeft toch voor zijn ontwerp dik – waarschijnlijk veel te veel – betaald gekregen ? Of wil ie gewoon zieken ?

Deze laatste is een bijzondere reactie. Albert Veerman herkent hier eigenlijk zichzelf in een ander.
Apart gevalletje balk-voor-de-de-kop ?!

1 reactie op “Voorbijganger vindt 39 dode vogels en neemt enige overlevende mee naar huis” 
Ins0mnia 18 mei 2018 00:43 uur
Dit is totaal zot, bizar en verdrietig. Waarom doe je dit? Wat is het nut? Het gaat al bijzonder slecht met de vogelstand in ons land dus uit roeien van 40 kraaien en kauwtjes maakt dit er niet beter op. Ik hoop oprecht dat dit mens, die dit geflikt heeft .. spontaan gecastreerd word.

J Regter 18 mei 2018 07:37 uur
Tjeerd, de lokale GL beroepsbezwaarmakster (hoe heet die heks ook al weer) tegen de hele dijkwijk, de landelijke PvdASO’s, Silvana S, Fred S en die halve gare waarvan we geen dames en heren meer mogen zeggen maar genderneutrale mensen. O en niet te vergeten dat stuk verdriet dat wou gaan blèren om 20:00 4 mei.Geef ze een hobby waar niemand last van heeft of een ticket naar ver weg.

Ins0mnia 18 mei 2018 00:46 uur
Ik wil godverdomme fatsoenlijk kunnen wonen voor een normaal bedrag, iemand met een modaal inkomen komt niet aan een woning in deze gemeente.

Bottom line is&blijft; dat webmaster Piet Reijers de types die nu zijn forum bezoeken eens een tijdje op non-actief zet. I.p.v. de Jumbo’s - de Runderkampen - de J.H. Gelijks - de Jan Punten - en vooral de Willem Woutersen komen er dan vast weer mensen (terug) die niet anoniem willen zijn en wel een zinvolle bijdrage kunnen leveren.

Maar iets zegt mij dat de rel-nichterige en immer-stupide agressie die nu op groot-waterland de overhand heeft weliswaar slecht is voor onze gemeenschap maar beter is voor de portemonnee van de webmaster.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

BU 2018 05 20

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Wat denkt u dat ik denk dat Laogong / Willem van de Nes denkt ?

Laogong / Willem van de Nes 22 mei 2018 02:50 uur
Het probleem in de gemeente is niet deze exoot (artikel over onkruid / sic), er lopen er ook nog een stuk of wat exoten rond, en de schade/ellende die zij aanrichten is vele malen erger!

In het verleden hadden waren ze er ook, toen niemand tot last en meer tot vermaak van de bevolking. Nu is dat anders ze zijn agressief en vernielzuchtig, en hebben het idee dat ze alles wetend zijn, en verkondigen hun eigen waarheid op diverse sites op het web. Helaas deze exoten hebben vaak geen spiegel, dus zijn ze totaal niet bewust van wat ze doen en zelfreflectie is iets wat alleen voor andere bestemd is.

Blijkbaar heeft Laogong / Willem van de Nes geen eigen mening over onderwerpen als:

Webmaster Piet Reijers is een dief want hij jat zijn ‘nieuws’ t.k.v. andere media uit andere media.

Webmaster Piet Rejers moet het (obscuur en onderbuikend) hebben van anonimiteit op de site groot-waterland

Webmaster Piet Reijers kiest bewust voor de domme agressieve gebruikers.
(zijn eigen niveau of manipulatie ?)

Webmaster Piet Reijers promoot onbeleefdheid en respectloosheid op zijn forum.

Webmaster Piet Reijers liegt over regels / ledenlijst / dubbele of meervoudige accounts / fake-nieuws

Webmaster modereert niet of selectief. Sommigen van de gebruikers mogen iets wel dat anderen dan weer niet mogen. (bewuste keus ? chantabel ? manipulatie ?)

Webmaster Piet Reijers plaatst reacties van mensen die daar zelf niets vanaf weten (kopieren vanaf bijv. Twitter of Facebook of Instagram of via door hemzelf aangemaakte accounts onder hun naam)

Webmaster Piet Reijers vindt dat ‘alles moet kunnen’ maar verwijdert mensen die kritiek hebben verwijdert onwelgevallige reacties of past andermans reacties naar eigen goeddunken aan.

Webmaster Piet Reijers pretendeert er ‘voor de gemeenschap’ te zijn maar verdient maandelijks tussen de €500 en € 800 aan zijn site. Gebruikers worden door hem gebruikt als melkkoetjes. Hoe meer rellen en fakenieuws - hoe beter voor zijn portemonnee.

Webmaster Piet Reijers heeft verschillende ‘petten op’. Zijn site geeft hem een machtspositie om daar naar hartenlust gebuik/misbruik van te maken.

Dat Laogong /Willem van de Nes zulke rare ideeën heeft kan natuurlijk te maken hebben met het feit dat hij dagelijks geconfronteerd wordt met een niet-functionerend internet in China. Blijkbaar zijn de ideeën die men daar heeft over democratie en openheid en integriteit besmettelijk.

http://evodammer.blogspot.nl/2017/11/website-groot-waterland-blijft-een.html