Welkom, u kunt hier Inloggen of Registreer

Edam-Volendam Opinie

U bent hier: HomeForum home → Onderwerpen → Politiek → Thread

Groot-Waterland Moderatie Of Digitale Modderpoel ?

Totaal aantal reacties: 386

Geregistreerd 2014-01-21

PM

over moderatie gesproken:

J Regter 22 december 2017 11:53 uur
https://nos.nl/artikel/2208665-pvda-kamerlid-liet-arbeidsgehandicapten-via-schijnconstructie-werken.html
Hier nog zo’n grap van de pvd…. wederom “zum kotsen”.

J Regter 30 december 2017 23:18 uur
https://www.volkskrant.nl/politiek/in-opspraak-geraakte-pvda-er-moorlag-weigert-kamerzetel-op-te-geven-pvda-dreigt-terug-te-vallen-naar-8-zetels~a4551831/

Het gaat fantastisch bij de Pvd Aso’s. Ze blijven je verbazen die eikeltjes

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Vandaag dan maar weer even wat ongemodereerde ‘pareltjes’ ten bewijze van de sfeer en het niveau
op groot-waterland.nl. Je denkt altijd dat het niet erger kan. Maar dat kan dus wel. ‘t Reageert alleen nog op elkaar. Hoe sneu moet het nog worden voor webmaster Piet Reijers besluit hier de stekker uit te trekken ?

http://evodammer.blogspot.nl/2017/12/groot-waterland-aan-alles-komt-een-end.html

J Regter 2 januari 2018 16:17 uur
Je slaat helemaal door richting snaartje en snaartje moet zelf ook van de spacecake afblijven.

C. Schilder 2 januari 2018 21:11 uur
We hadden het over hypocrisie. Volgens mij heb je zelf die rotzooi aan de man gebracht een paar jaar terug en dan nu even de heilige Jezus uithangen en vertellen hoe het zit.

Snaartje / Anita Kroon 2 januari 2018 09:18 uur
Zozo. Dus jij ervaart vreselijke irritaties in je Geest. Nou lieve schat, dat is ook exact de bedoeling! Daar smult totaal onverantwoordelijke Snaar optimaal van, dat jouw Geest in beweging komt van elke bijdrage die Snaar levert.

vanilla / C.Tol 4 januari 2018 09:36 uur
Plemp niet zomaar wat neer Snaar als je geen nieuws volgt

C. Schilder 2 januari 2018 00:35 uur
Resistencia is de hypocrisie ten top, vuurwerk vind die helemaal top, erg christelijk hoor….......de natuur naar de malle moer elk jaar.. Hou toch op schuinsmarcheerder, denk eerder dat jij en je geloofsgenoten aan een collectieve psychose lijden.

Jumbo / Kees Veerman 3 januari 2018 21:49 uur
Wat een suggestieve-kulopmerking, die werkelijk totaal nergens op slaat.
De wens is zoals altijd de vader der gedachten bij Snaartje die werkelijk smacht naar slecht nieuws over Volendam. Zoals Dwarskuler ook al zegt, het hele onderwerp is misplaatst op deze site.

Dwars Kuler 4 januari 2018 23:50 uur
De haat tegen alles wat met bussen te maken heeft zit heel diep bij Snaar. Ze gaat er zelfs per ongeluk rechts van lullen.

john kluessien 4 januari 2018 20:07 uur
Ja laten we dat doen: woning slopen, gat onder de dijk maken en dan een weg erlangs om bussen bij Spaander te krijgen. Gaat het verder wel goed met je?

de meest voorkomende elementen in de natuur zijn waterstof en domheid. Het is niet verstandig om elke mafkees van een antwoord te voorzien.

W.J. Kes 6 januari 2018 19:56 uur
.............maar het is natuurlijk altijd beter dan te reageren met minderwaardige opmerkingen, om over hygiëne te spreken, er is nog een spreekwoord dat zegd dat je eerder door een strontkar word overreden dan door een dure auto. Dat zal in dit geval ook wel zo zijn, stop even met reageren als je niet je fatsoen kan bewaren Tokkie

Kampioen schelden en ongenuanceerd anti-linkse domboTMN / Tom Veerman 6 januari 2018 22:22 uur
Gemeentelijke fusies zijn leuk voor bomenbreiers maar gedoemd te mislukken

En…......we hebben er weer een.

nicolaas mooijer 8 januari 2018 19:05 uur
de gemeente Volendam moet nu ingrijpen en onze dijk versterking met spoed doorzetten.
langer treuzelen speelt alleen een paar linkse rakkers in de kaart. bij problemen zijn diegenen met de noorderzon vertrokken

‘t Is altijd de schuld van die ‘linkse rakkers’ en ‘de gemeente Volendam’ getuigt van dommigheid en een groot gebrek aan enige eruditie.  Zulkse stupidioten kunnen erg goed op knopjes&toetsen; drukken. Wat het gevolg ervan is zullen ze bij gebrek aan enige functionerende hersencellen nooit begrijpen.

Een beetje webmaster haalt zoiets weg. Zoniet webmaster Piet Reijers. Die misbruikt die armedommedrommels.
Aan u de vraag welk/wiens belang hij daarmee dient of wat zijn duistere verborgen agenda is.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Nee.
Er is niets nieuws te melden.

Webmaster Piet Reijers blijft ongegeneerd zijn nieuws jatten. De bezoekers van zijn forum
zijn - een paar dappere uitzonderingen ten spijt - vrijwel zonder uitzondering
anoniem skreeuwende sociaal gederangeerde types en/of psychiatrische gevallen.

Snaartje (Anita Kroon) kleuter-rebbelt haar standaard repertoire. J.H. Gelijk heeft alijd gelijk. Mevrouw J. Regter denkt steeds krommer en kan bijna niet rechtser (en altijd zonder enige kennis van zaken een onderbuikmeninkje) en TMN (Tom Veerman) blijft eenzaam ‘hakken’.

Sneue boel hoor. Allemaal een mening. Maar meer informatie - argumenten erbij leveren of enig respect krijgen ze niet uit de onderbuik. Fake nieuws en nog faker reacties.

Ik zal elke dag even voor u kijken en het hier voor opschrijven als er iets van waarde te melden valt.
Maar ik zou nergens op rekenen.

Tot dan benoemen we http://www.groot-waterland tot de lokale maatschappelijke steenpuist van 2018.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Op http://www.groot-waterland weer geen gebrek aan anonieme reacties.
Anoniem = laf.

Horror = André Tol
Palingboer = Henk Bokkum
Magus Darketernal = Peter Kes

Totaal aantal reacties: 149

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Webmaster Piet Reijers van Groot-Waterland had het maar druk met modereren de afgelopen dagen.
Maar ondanks zijn artikel over hoe-het-met-elkaar-om-te-gaan lees ik vanavond toch weer onderstaande.
Een van de vele voorbeelden van het op-de-persoon-reageren. Ad Hominem.

Edammertje 1 februari 2018 21:27 uur
Meneer WW,  (Willem Wouters = Albert Veerman) vriend of vijand, dat doet er voor mij niet toe. U stelt helaas geen vraag, maar oordeelt. Vanzelfsprekend mag dat, maar uw oordeel is een hele foute. Daarna heeft u opeens de vraag over iets wat u van te voren reeds heeft vastgesteld. Dat is een beetje rare volgorde…. Wel komt u daarmee aardig in de richting van populisten. Ook zij schreeuwen eerst om het daarna of te ontkennen, in vraag te stellen of te ontkrachten. Dat is een wat zielige vertoning voor iemand als u en heeft u ook eigenlijk, behalve voor eigen genoegdoening, niet nodig, volgens mij.

Groot-Waterland blijft een site met een forum voor psychisch en/of sociaal gederangeerde types.

Ben benieuwd of deze reactie daar blijft staan.
U ook ?

UPDATE: ja hoor. het blijft - onder aanvoering van superzeikerd Kees Nardoes (Erwin Buijs) - staan.
Tot zover de belofte van webmaster Piet Reijers van Groot-Waterland. Maar, oordeelt u zelf.
https://www.groot-waterland.nl/2018/01/31/edamse-drugsdealer-betaalt-6000-euro-aan-staat/

Lees meer op:
http://evodammer.blogspot.nl/2018/01/webmaster-piet-reijers-van-groot.html

Dat ‘modereren’ van webmaster Piet Reijers van Groot-Waterland was dus een soort ‘paniek-aanval’.
Een vlaag van verstandsverbijstering ? Een paar dagen later kunt u dit lezen:
(bij ons thuis heet dat ‘niveau Utopia’)

@Snaartje: Zo werkt het niet Snaartje. Jij constateert op basis van een opmerking van Loek Kras dat hij er schijnbaar belang bij heeft als de jeugd naar de kloten gaat. Als jij dan gevraagd wordt om die rare gedachtegang van jou uit te leggen, is het niet de bedoeling dat iemand anders jouw uitspraak voor jou moet uitleggen. Waarschijnlijk heb je gewoon weer eens iets geroepen zonder vooraf na te denken, maar dat soort dingen toegeven is niet jouw ding.

J Regter 6 februari 2018 16:52 uur
14 @Snaartje,
en “belang” zo zou ik het absoluut niet noemen, ik denk ook niet dat hij het zo bedoeld.
Alleen die reactie van hem dat vind ik er een van een SLAPPE ZAK.
Iets van: “Jongens het is echt geen noodzaak om zoveel rotzooi te gebruiken, laten we het eens anders gaan doen. Goh wat een goed initiatief” Of iets in die strekking

Edammertje 6 februari 2018 17:56 uur
Meneer Nardoes:“Als jij dan gevraagd wordt om die rare gedachtegang van jou uit te leggen, is het niet de bedoeling dat iemand anders jouw uitspraak voor jou moet uitleggen. Waarschijnlijk heb je gewoon weer eens iets geroepen….“. Maar een paar dagen geleden dacht u hier blijkbaar anders over… Interessant!

Kees Nardoes 6 februari 2018 18:29 uur 17
@Edammertje: Nee, wederom onzin van jouw kant. Toen had WW iets gezegd, wat jou niet beviel. Ik zei toen dat hij wellicht iets anders bedoelde. Nu komt Snaartje met een rare uitspraak en vraag ik haar om uitleg. Vervolgens komt haar reactie, of ik (of Loek Kras) haar uitspraak even wil uitleggen. En dat is uiteraard niet zoals het hoort te gaan.

en voor wie het nog niet genoeg is:
achter deze link zit een ‘communicatie’ tussen Johan R. / Johan Runderkamp - Snaartje / Anita Kroon en Tom Keizer over helemaal niks behalve over elkaar. Te sneu voor woorden: Kees Tol presentator ‘Weer verliefd op je huis’

En deze - daar moet ik nog even over nadenken:
TMN / Tom Veerman 17 februari 2018 07:54 uur
5 Houden jullie er wel rekening mee dat Het Geweten van Evodam alles hier in de gaten houdt, registreert en rapporteert. Hij in het bezit is van jullie (vermeende) persoonsgegevens en dat dit grote risico’s kan meebrengen in het geval de 100 uur werkstraf erop zit.

J.H. Gelijk 17 februari 2018 22:29 uur
Wie de fok is Het Geweten van Evodam dan?

Snaartje 18 februari 2018 08:23 uur
Heeft Evodam een Geweten dan? Laat het Evodammer Ego daar ruimte voor over dan?

Geregistreerd 2014-01-17

PM

De prijs voor het meest cynische (of is het sarcastische) bijdrage van de maand op groot-waterland gaat deze keer ongetwijfeld naar Dhr. Erik schokker van Lijst Kras. De prachtige volzin waarmee hij zijn ‘betoog’ (dat bestaat uit onzin en onwaarheden) begint, verdient een fles wijn. Op te halen bij de moderator van ev-opinie.

ErikS /Erik Schokker 6 februari 2018 17:36 uur

Geachte Allen,

Hoewel ik liever niet reageer op dit overigens zeer volledige en up-to-date forum, dat zo nu en dan toch flagrante nonsens en vaak giftige input en wederkerigkeid te lezen laat, moet ik nu toch reageren op de eerdere commentaren jegens onze lijsttrekker Loek Kras.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

En als je denkt dat je alles gehad hebt krijg je dit:
een heuse nieuwsbrief van Groot-Waterland in de mail.

Belangrijkste nieuws Groot-Waterland (29 jan - 4 feb 2018)

Vermoedelijk de zoveelste aanwijzing dat het niet echt goed gaat daar op die site / FakeBoek.
De nieuwsbrief meldt geen nieuws maar alleen de koppen. Daarna mag je naar de site
om het (gestolen) artikel te lezen. Kassa voor internetcrimineel Piet Reijers.

Wel jammer dat ik al een half jaar geleden ben ge-ex-communiceert wegens het hebben
van een mening.(webmaster Piet Reijers houdt niet van mensen die niet denken wat hij zegt dat ze moeten denken) en dus niet naar die site kan.

Ook niet om mij af te melden / te subscriben voor deze ‘nieuws-brief-die-geen-nieuws-brief-is’.

Pure SPAM dus.

Iedereen die dacht dat het siteje Groot-Waterland niet nóg dieper kon zinken
vergiste zich in de stupiditeit van webmaster Piet Reijers.
http://www.groot-waterland.nl is op het SPAM-niveau belandt.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Op http://www.groot-waterland.nl valt iemand over het feit dat ik niet protesteer tegen het feit dat een schaatser in Japan als ‘edammer’ wordt benoemd. Omdat ik bij het woord ‘Volendammer’ wel altijd in een stress-reflex zou schieten zou ik dat nu ook moeten doen. Een nogal vreemd commentaar dus.

Hij heeft vast nog niet door dat ik op http://www.groot-waterland ben verbannen wegens het hebben van een mening. En zoja dan schept hij er blijkbaar behagen in iemand aan te vallen die zich niet kan verdedigen. Intelligentie en fatsoen zijn voor sommigen nu eenmaal een schaars goed.

Max Slotboom 15 februari 2018 09:52 uur
2Vroeghûr hadden we hier iemand die dan meteen ging vragen of Johan soms een stempel op zijn voorhoofd had staan. The times they are a changin.

Ik blijf vinden dat het noemen van de woonplaats i.c.m. een vorm van fanatistisch chauvinisme / chauvinistisch fanatisme niet nodig is.

Ik stel voor EdamVolendam/Waterland/Landsmeer bij de volgende gemeenteraadsfusie ‘Niemandsland’ te noemen.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Beloofde ik u een week geleden dat ik het zou melden als er iets nieuws of van belang zou zijn te lezen op http://www.groot-waterland.nl.

Ik kan u melden dat er niets nieuws of van belang te melden is op groot-waterland. Het nieuws blijft selectief en gejat uit andere media. De reacties op het forum dom en van steeds dezelfde psychisch gestoorde internetverslaafden vanuit de onderbuik.

Geen nieuws - goed nieuws moet u maar denken.

Wat wel raar is: ik krijg de mail van zo’n gederangeerde waanzinnige waarin ik ervan word beschuldigd dat het zo’n laag-bij-de-gronds zooitje is op http://www.groot-waterland.nl.
Maar ik kan daar toch niks aan doen ? Ik ben er al een half jaar verbannen wegens het hebben van een mening.

Afbeelding Bijlagen

digitale_poepjes_tmpf.jpg

Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Geen Nieuws Goed Nieuws.
Dan maar Geen Nieuws.

Het is allang bekend dat TMN / Tom Veerman een enorme dommerik is.
Dat kan ik niet genoeg benadrukken. Dus bij dezen.

Het onderwerp is een tweet van een enthousiaste wethouder duurzaamheid in Waterland:
Nu voor alle Waterlanders: goedkope elektrische deelauto’s betaald door onze windmolens

TMN / Tom Veerman: 23 februari 2018 18:36 uur
Die windmolens zijn toch betaald met subsidie/belasting.
De auto’s zouden hooguit MET windmolens betaald kunnen zijn maar dat kan niet omdat windmolens uiteindelijk niks opleveren.

Als gezegd: TMN / Tom Veerman is een sneue dommerik.

Ofschoon ik zomaar bang ben dat enig cultureel besef deze loser vreemd zal zijn
speciaal voor hem het gedicht van Thea:

t is de wind, mijn kind

luister naar de wind, mijn kind
een bries om te verkoelen
hij laat zich teder voelen

hoor eens, ‘t is de wind, mijn kind
‘t is zo, hij wordt sterker
hij doet de molens werken

berg je voor de wind, mijn kind
hij is tot storm geworden
en neemt nu groter horden

de wind is nu geen vrind, mijn kind
hij zaait dood en verderf
neemt bezit van jullie erf

van zacht naar wild
en terug naar mild
niet altijd welgezind, mijn kind

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Ik heb het voor u bijgehouden.
De laatste twee weken op groot-waterland teruggelezen.

Steeds dezelfde onzin door steeds dezelfde anonimi. Niet gehinderd door enige kennis van zaken
of diepgang steevast negatief en vooral op elkaar vanuit de onderbuik reagerend op oud nieuws dat door webmaster Piet Reijers werd gejat uit andere media.

Voor u wel een prettig idee dat u niets gemist heeft.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

‘Het is niet mijn broer maar wel een zoon van mijn vader - rara wie ben ik ?’
is een bekende grap van een komisch duo (Snip&Snap;) uit de vorige eeuw.

Komisch. Want op http://www.groot-waterland doet zich hetzelfde voor.
Er zijn twee reaguurders die onder de (nick-)naam Jan Karhof reageren.

Vervolgens vliegen zij en anderen elkaar in de haren over wie de échte Jan Karhof uit Volendam is
en wie niet.

Op een forum kunnen nooit dezelfde nicknames geregistreerd worden. Technisch domweg onmogelijk.
Alleen een websitebeheerder/moderator kan op andermans account of onder andermans naam ingrijpen.

De meest logische conclusie is dus dat webmaster Piet Reijers nu niet alleen het nieuws
maar ook de account van zijn gebruikers steelt.om zijn onzin en negativiteit te verspreiden.
Jan Karhof (de onechte) is Piet Reijers (de echte).
Jan Karhof (de echte) is het slachtoffer.

Niet echt nieuw. Webmaster Piet Reijers van groot-waterland krijgt al jarenlang van velen het (terechte) verwijt dat hij ongevraagd in andermans bijdragen op het forum zit te rotzooien of zonder enige uitleg bijdragen verwijdert waar niets mis mee is of juist laat staan om het om de anonieme mening van ‘een vriendje’ gaat.

En ik mag niet schrijven dat Piet Reijers van groot-waterland een onbetrouwbare malverserende internetcrimineel is ? Dat is hier maar weer eens voor de zoveelste keer glashelder bewezen.

Ik denk dat ik mij maar weer eens ga inschrijven op groot-waterland onder de (nick-)naam Piet Reijers.

En daarna verschijnt dit bericht:
J. Karhof 16 maart 2018 17:30 uur

9 Ik heb de webmster verzocht mijn nicknaam te wijzigen om onduidelijkheid te voorkomen. (-/-)
De webmaster heeft dus aan zichzelf verzocht om zijn nickname te wijzigen ? Wat niet kan want elke nickname is uniek op een forum.

Of zoals iemand anders het formuleert: De grote vraag blijft nu WELKE Jan Karhof heeft verzocht zijn nicknaam te wijzigen?

Jan Karhof de echte of Jan Karhof Reijers ?

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Als je denkt dat je alles hebt gehad krijg je dit. Om de een of andere reden ben ik in the picture.
Opeens uit het niets ben ik blijkbaar aan de beurt in een topic dat gaat over grondprijzen en de kwestie wel-of-niet-de-echte Karhof. Wat ik ermee te maken heb ?  Geen idee !

Vanavond met een glaasje wijn erbij maar een goed lezen wat er staat.

1. Kees Nardoes / Erwin Buijs 19 maart 2018 16:26 uur 15
Ik wil nog weleens kijken of de altijd fatsoenlijke digitale schandpaal van Fred Seeboldt. Hij wil nog weleens van achter de veilige muren van zijn eigen website heel respectvol reageren op alles wat wij hier plaatsen. Afgelopen week heeft hij nog gereageerd op de discussie onder dit artikel. Hij wist het volgende te melden:

“Op een forum kunnen nooit dezelfde nicknames geregistreerd worden. Technisch domweg onmogelijk.
Alleen een websitebeheerder/moderator kan op andermans account of onder andermans naam ingrijpen.”

Beste Fred (en andere lezers), ik weet dat je dit ook zal lezen, dus bij deze: Zoals je zelf heel goed weet is dit niet technisch domweg onmogelijk. Sterker nog, de functionaliteit dat je zelf je eigen nickname kon aanpassen, was een aantal jaren geleden op deze site een dag of 2 gewoon mogelijk. Echter is dit daarna snel weer uitgezet, dit omdat er één iemand misbruik maakte van deze functionaliteit en reacties plaatste onder de naam van iemand anders. Weet je nog wie hiervan misbruik maakte? Juist ja, Fred zelf. Zou je dit eventueel nog willen/durven toe te voegen op je eigen website? Een beetje nuance tussen het respectvolle en fatsoenlijke beledigen zou niet misstaan toch?

Een uurtje later doet TMN / Tom Veerman ook een duit in het zakje. Zakje. Tja.

TNM / Tom Veerman 19 maart 2018 18:32 uur 16

Voor Fred Seeboldt gelden andere regels. Hij waant zich superieur aan mensen waar hij het niet mee eens is, anders geformuleerd: Fred Seeboldt is een fascist.

Een kenmerk van een fascist is dat ze leugenachtig zijn, dat gaat ook voor hem op.

Verder neemt hij het niet zo nauw met de privacy van mensen die ervoor kiezen om niet vindbaar te zijn met Google in combinatie met zijn onfatsoenlijke reacties.
De vraag is of dat nog juridische gevolgen kan hebben, misschien dat Johan Runderkamp daar nog wat over kan zeggen. Het is trouwens nog maar de vraag of de bagger die hij periodiek uitkotst daadwerkelijk betrekking heeft op de personen die hij daaraan koppelt.

En - aggutteguttegut - daar is Johan R. / Johan Runderkamp er weer als de kippen bij om mee te rellen.

Johan R. 19 maart 2018 22:39 uur 17Goh,

TNM,

FJ Seeboldt: ik was hem bijna vergeten. Uit nieuwsgierigheid mijn naam en die van Seeboldt gegoogled en kwam uit op de website waar jullie naar refereren: http://ev-opinie.nl/forums/viewthread/201/P15

Ik zag zelfs dat eerste posting van dit blogje nagenoeg aan mij is besteed. Dat was genoeg om eens snel door de overige commentaren ‘te bladeren’. Zeer vermakelijk.

TNM: juridische gevolgen van de post van heer Seeboldt op de desbetreffende blog. Ik kan het in 1 woord samevatten: GEEN! Smaad en laster? zijn schrijfsels gevn mij meer een beeld over Seeboldt dan over de mensen waar hij over schrijft.

Zeg nou zelf: als je het onderstaande stukje van 31 mei 2017 leest, kun je toch alleen maar lachen ;

“In dit geval de reacties van Johan R. (Johan Runderkamp) die – om nog steeds onverklaarbare redenen anders dan stupiditeit – het op mij persoonlijk gemunt lijkt te hebben. Zoek zijn facebook-pagina’s maar eens op en zie wat een digitale a-sociale zenuwenlijer inclusief een aantal gedragsstoornissen deze ‘meneer’ (die we dan ook nog eens met ‘weledelgestrenge’ zouden moeten aanspreken) is. Digitaal vandalisme a.g.v. persoonlijke terkortkomingen. ”

ik vind het eigenlijk top dat Seeboldt daar zijn tijd aan besteed. Aan zijn tekstjes te zien, lijkt het mij een goede manier om om te gaan met zijn frustraties en op een vrij onschuldige manier zijn bloeddruk weer op een verantwoord peil te krijgen door van zich af te schrijven. Ik moedig hem aan om vooral door te gaan.

Ps. Ik vraag me overigens wel af of Fred wel de juiste Johan Runderkamp voor ogen heeft als ie naar mijn facebook pagina’s kijkt: want behalve wat foto’s over mijn 2 favoriete hobbies (eten en golf) en wat “likes” en gedeelde berichten/artikelen, kom je niet veel schokkends tegen.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Ik zie dat webmaster Pier Reijers van groot-waterland niet modereert.
De heren Veerman Buijs en Runderkamp mogen van hem fijn blijven spelen in het door webmaster Piet Reijers van Groot-Waterland.nl speciaal voor hen in stand gehouden sneue forumpje.

Is dit topic toch nog bewaarheid. Want wat u leest is toch het bewijs van het feit dat groot-waterland een digitaal modderpoeltje is waar eencelligen zich graag in wentelen.

Ik zie ook dat mevrouw Regter zich ermee gaat bemoeien.
Dan wordt het tijd af te sluiten want lager-dan-zó-laag kunnen we niet.

Over één ding zijn we het eens:
dit gaat echt nergens meer over.

2018 03 21 / 12:30 uur
Een anoniem telefoontje en een anonieme mail.
Blijkbaar heb ik bepaalde digitale (en vermoedelijk ook sociaal-maatschappelijke) drab weer aangesproken.
Je zou toch medelijden met ze krijgen.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Ik heb nog niet geschreven dat webmaster Piet Reijers van Groot-Waterland niet modereert of de klachten dat hij lukraak allerlei reacties weghaalt vliegen ons om de oren. Voor het overgrote deel reacties van mensen die je niet of nauwelijks anoniem kunt noemen en die - of je het met ze eens bent of niet - bekend staan als correcte en integere gasten.

Zou webmaster Piet Reijers nog wel zelf Groot-Waterland leiden ? Is ‘ie nog wel de baas ?
Zit ‘ie in de klem bij bepaalde types ? Is Groot-Waterland nog wel Groot-Waterland ?

Over één ding zijn we het eens. http://www.groot-waterland.nl is een wonderlijke toestand aan het worden.

Nou…...nog ééntje dan (omdat het té leuk is om te lezen)
Ik ben niet alleen een fascist maar ook…..............
irritator (is dat een talent ? ) - werkeloos (waar kan ik mijn uitkering halen ?)
en echoput-beheerder-echoputbeheer-echoputbe-echoput-echo-e….....
Wel knap dat ik dat met mijn aandachtsstoornis allemaal kan.

TMN / Tom Veerman 22 maart 2018 12:40 uur
12 We hebben hier nog een werkeloze met een aandachtstoornis gehad die er een dagtaak aan had om zoveel mogelijk mensen te irriteren. Tegenwoordig heeft ie zijn eigen echoput.

Mijn dag is weer helemaal goed.

Behalve dan de steeds-weer-terugkerende vraag waarom al die agressie en anonieme scheldpartijen door bijvoorbeeld TMN / Tom Veerman of Jumbo / Kees Veerman toegestaan zijn op http://www.groot-waterland.

Van: L .v.d. W….......
Verzonden: vrijdag 23 maart 2018 12:59:30
Aan: ev-opinie
Onderwerp: Trollen

Geachte hr. Seeboldt
Het is hoogstwaarschijnlijk dat de door u genoemde ‘heren’ gevraagd of ongevraagd optreden als internettrollen. Een ziektebeeld of tactisch ingegeven. Hun profiel voldoet in ieder geval aan de eisen die zich in grote lijnen kenmerken als anonimiteit, agressie, onbeleefd taalgebruik. one-liners, niet ontopic blijven maar op de persoon spelen en het steeds veranderen van mening zolang die maar ‘tegen’ is. Ik zou me als ik u was er niet te druk om maken. Zulke personen zijn dat niet waard.

Uw constatering dat de webmaster van grootwaterland hier niet tegen optreedt is juist. Dat zegt alles.