Welkom, u kunt hier Inloggen of Registreer

Edam-Volendam Opinie

U bent hier: HomeForum home → Onderwerpen → Politiek → Thread

Groot-Waterland Moderatie Of Digitale Modderpoel ?

Totaal aantal reacties: 343

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Schreef ik eerder ‘paarlen voor de zwijnen’........
soms zitten er échte pareltjes bij.
Hier past respect en bewondering voor iemand die toch nog kans ziet
op het digitale vuilnisbeltje groot-waterland goud te vinden.

Topic: Straatverlichting.
smartsys (Jeroen Leeflang) 1 september 2017 13:04 uur
Al die palen vervangen door dimbare LED verlichting.
Afhankelijk van beweging rondom een paal het licht regelen.

Bij geen beweging paaltje op 30% lichtsterkte, precies genoeg om voor je uit te kunnen zien.
Bij wel beweging naar 70% en als het slecht weer is tel je er in beide situaties 30% bij op.
Dus 60% bij geen beweging en volle kracht bij wel beweging.

Na een minuutje geen beweging van een object ter grote van een mens gaat het paaltje
weer naar de ECO stand.

Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Minder energie verbruik, minder licht vervuiling en een veel langere levensduur.

Topic: Windmolens

smartsys (Jeroen Leeflang) 1 september 2017 12:57 uur
Als die paar windmolens voor de komende 20 tot 30 jaar kunnen bijdragen aan een schone lucht voor de generatie na die van mij, mogen ze van mij overal windmolens neerzetten met als voorwaarde dat ze door burgerparticipatie geëxploiteerd worden en dus de opbrengsten direct ten goede komen van de gemeenschap waar de eventuele overlast is.

Persoonlijk denk ik dat windenergie op land tijdelijk is. Die windmolens zijn over een jaar of 20 a 30, misschien eerder al, niet meer nodig en worden dan gewoon weer verwijdert. Fundering begraven en hup weg is de schade. Op een berghelling gewoon de natuur haar gang laten gaan en na 3 jaar zie je niets meer van waar ooit een windmolen heeft gestaan. In de tussentijd hebben ze ons wel geholpen om schone stroom te produceren, waar anders een kolencentrale tonnen troep de lucht in heeft staan pompen.

Totaal aantal reacties: 395

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Quote webmaster Piet Reijers:

Piet Reijers 5 september 2017 09:38 uur
Fred wil je nou stoppen met onjuiste insinuaties te plaatsen. Zowel gisteren als vandaag is er helemaal niks van jou weggehaald.

En om meteen een ander fabeltje uit de wereld te halen: Fred is afgelopen periode helemaal niet geblokt geweest. Hij heeft steeds toegang gehad om te reageren.

Ga hier verder niet over in discussie.

Moet ik wat minder drinken ?
Of is het pokhout ontkennen van feiten (ik ben wel degelijk gebanned geweest en er zijn door mij reacties geplaatst die weer verwijderd werden ) weer in de mode ?

Of is er een schaduw-webmaster actief op http://www.groot-waterland ?

Niet in discussie gaan is meestal het laatste bastion in een achterhoedegevecht.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Ach ja.
Voorbeeld 1751
Jan Punt (niet zijn/haar echte naam) maakt een ‘punt’

Jan Punt 4 september 2017 19:26 uur
Maat zok skrokkeg azze ze binnen. Wij willen minder bussen !

F.J. Seeboldt 4 september 2017 20:18 uur
‘Folledams’ dialect of brabbeltaaltje ?
Als je zou willen dat je reactie serieus genomen wordt doe dat dan in fatsoenlijk ABN.
Anders word je als – niet-serieus-te-nemen- in een hoek gezet. Of zet je jezelf in dat hoekje.
http://ev-opinie.nl/forums/viewthread/186

Jan Punt 5 september 2017 16:33 uur
De vakantiehuizen op het Slobbeland, de vakantiehuizen op de voormalige camping….ach die worden vast opgekocht door vermogende dorpelingen. Die verteren niks op de dijk, die zitten mooi te wezen aan de op dat moment populaire wijn.
Frits, ik skrijf zoas ik dat wil zoas ik dink tot et lekker klinkt.
Als jij wilt dat we je serieus nemen, zeik dan niet steeds over alles en iedereen.
Wij willen minder terrassen en minder bussen.

Op een site in normaal Nederlands communiceren
lijkt mij een beleefdheidskwestie. Tenzij je die ontbeert natuurlijk.
Groetjes van Frits.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

En weer een opmerkelijk staaltje willekeur van webmaster Piet Reijers vandaag.

Opmerkelijk posters in Monnickendam rondom Galggate
07 september 2017 | categorie: Waterland | bron: Twitter

reacties op “Opmerkelijk posters in Monnickendam rondom Galggate”

Tekst posters (twitterpics)
‘Wij willen keuzevrijheid’
en
“Wij willen Albert Heijn’

1.
Snaartje 7 september 2017 13:52 uur
AH en Keuzevrijheid?
Snaar ziet al die opdringerige koopkasten liever verdwijnen naar industrieterreinen ver buiten de bebouwde kom, net zoals in Frankrijk en Iberia. En dan de winkels voor ons alledaagse levensonderhoud weer terug in het centrum.
2. 
F.J. Seeboldt 7 september 2017 14:51 uur
Posters plakken in de openbare ruimte. Dan ben je sowieso al bij voorbaat een enorme loser !
En de volgende vraag is natuurlijk wie ze weer weghaalt.
Of hoort dat dan weer niet bij hun keuzevrijheid ?
We zijn nog niet gefuseerd dus https://edamvolendamgraffitivrij.blogspot.nl gaat zich hier vooralsnog niet mee bemoeien.
3. 
TNM 7 september 2017 18:30 uur
Posters plakken in de openbare ruimte. Dan ben je sowieso al bij voorbaat een enorme loser !
Is dat dan anders als een paar km lang een bomenrij voorzien van brei-lappen?
4. 
F.J. Seeboldt 7 september 2017 18:57 uur
Denk ’t wel hè heer Veerman.
Als u dat verschil niet ziet bent u ziende blind – horende doof en weinig intelligent.
Wat op zich dan weer geen nieuws is.
Misschien eens nadenken over de vraag doel-middel en de vraag wie het na afloop weer verwijderde.
(wijzelf) en de schade die dit vrolijke fusie-project aanrichtte (geen)

Wedje maken dat deze posters er over een jaar nog steeds hangen ?
Daarmee is het doel het middel voorbijgeschoten en deze actie bewezen a-sociaal eigenbelang.

Heeft iemand u wel eens attent gemaakt op het feit dat u een agressie-beheersings-probleem heeft ?

reactie 4 is verwijderd door webmaster Piet Reijers.

F.J. Seeboldt 7 september 2017 19:43 uur
4 En dan een webmaster die gisteren nog beweerde dat hij nooit iets van mij verwijdert. De gotspe.
Maar het is opgeslagen hoor. Te lezen op http://www.ev-opinie.nl

En ook bovenstaande reactie is verwijderd door de webmaster die beweert dat hij niets verwijdert.

Gelukkig mag deze reactie dan weer wel blijven staan:
TNM 7 september 2017 20:07 uur
4 Kilometers lang landschap verneuken met brei-lappen voor een nikszeggend ouwewijven onderwerp en dan vallen over een pamfletje op een industrie gebied.
Hoe krom en dom ben je dan?

TNM 7 september 2017 20:07 uur

F.J. Seeboldt 7 september 2017 20:31 uur 5
En deze reactie 4 (de 3e want de webmaster blijft verwijderen maar heeft geen vat op TMN / Tom Veerman wat op zich al heel eng is) mag dus blijven staan ?

4. 
F.J. Seeboldt 7 september 2017 21:48 uur
verwijderd

4
Tja. Blijven verwijderen van mensen die de feiten vermelden en staven en de kritische vragen stellen.
Niet verwijderen van types die volledig off-topic en alleen maar anoniem en agressief kunnen reageren.
Dan ben je als webmaster toch een flinke drol ! Of zit je zwaar in de tang. En ondertussen maar volhouden dat er niets verwijderd wordt. Ben ik nou gek of bent u het ?

Deze reactie is binnen de minuut verwijderd. Ik heb de aandacht.

Ja. Dat is heel anders. Het is een heel verschil. (De argumenten daarvoor zijn ook verwijderd onder het motto:
je mag zeggen wat je denkt als je maar denkt wat ik zeg en modereren is vriendjespolitiek en eigenbelangen beschermen.)

Gelukkig hebben we alles opgeslagen en voor u bewaard.
U kunt het allemaal teruglezen op http://ev-opinie.nl/forums/viewthread/201/P30/

F.J. Seeboldt 7 september 2017 22:12 uur

4 .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Piet Reijers 5 september 2017 09:38 uur
Het lijkt mij – na het tot 7x verwijderen van mijn reactie wel bewezen dat onze webmaster liegt.

Quote Piet Reijers 2017 09 05:
Fred wil je nou stoppen met onjuiste insinuaties te plaatsen. Zowel gisteren als vandaag is er helemaal niks van jou weggehaald.

En om meteen een ander fabeltje uit de wereld te halen: Fred is afgelopen periode helemaal niet geblokt geweest. Hij heeft steeds toegang gehad om te reageren.

Ga hier verder niet over in discussie.

Klik om aan te passen
Verzoek verwijderen
(4 minuten en 29 seconden)

2017 09 07 22:30
En ja hoor; ik ben—wat zo’n webmaster ook beweert - toch echt geblocked op http://www.groot-waterland.
Maar weer eens verbannen. Voor hoelang deze keer ?

Hij doet de titel van dit topic weer wel eer aan. Waarvoor dank.

want deze mag dan weer wel
Jumbo (Kees Veerman) 8 september 2017 15:35 uur
Fred ziet wel vaker dingen die er niet zijn….

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Verbannen worden betekent ook dat mensen reageren op mij maar ik niet meer terug kan reageren.
Dat heet op groot-waterland vrijheid van meningsuiting. Weer die bekende ‘regels&afspraken;’ waar we ons aan moeten houden maar die niemand kent.

Gevalletje jammer ook voor hr. De Boer. Hij reageert weliswaar nogal onbeleefd (tutoyeert mij en deelt mij in in de categorie ‘schreeuwvolk’) die ik graag zou duidelijk maken dat zo’n wethouder in Waterland niet aftreedt vanwege ‘een vormfout’. Die kun je accepteren en herstellen. Er zit echt veel meer achter. Fraude. Belangenverstrengeling en (CDA-) politieke tactiek. Er komen al snel verkiezingen in 2018.

quote:

F.J. Seeboldt 7 september 2017 20:23 uur
Had ik mevrouw Luzette en mevrouw Laura toch hoog zitten. Maar ze zijn – ook wel weer begrijpelijk – in shock. Geven in hun commentaar de schuld aan individuele burgers die op fake-boek ‘enge’ dingen schrijven. Zwaktebod.

Hr. van de Hoeven heeft met de vastgoedmaffia gespeeld. Is in hun fuik gezwommen. Kon niet meer terug. Niks persoonlijk drama. Chanteren of gechanteerd worden. Achterkamertjes en envelopjes onder tafel. Laat de bonnetjes van de etentjes en uitjes maar ff zien. Eigen Schuld – Dikke Bult !

Ik heb nog wel een paar opties voor politici in EdamVolendam die blijkbaar nog niet aan de beurt zijn om te worden vermorzeld door het grote geld en the-big-boys van de bouw-maffia. Maar als ze slachtrijp zijn zullen we het zien. Afwachten tot ook dat boven water komt. Lange Weeren-dossiers en zulks. Het gaat – is-u-dat-nooit-opgevallen altijd over bouwen-bouwen-bouwen.
Gek hè ?!

Van dat de complimenten aan onze zuiderburen en vooral aan Omroep PIM die dit perfect openlegt.
Zou de LOVE dat ook kunnen ?

Bert de Boer 8 september 2017 10:47 uur
Fred…als je de uitzending volgt moet je wel goed opletten. Hij is opgestapt omdat er een vormfout is gemaakt waardoor de vergunning niet stand kan houden.

Typisch dat je meedoet aan het schreeuwvolk dat zich in dit dossier heeft verzameld om vooral veel geluid te produceren zonder daarbij enige aandacht te besteden aan de inhoud.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Wellicht ten overvloede maar voor het trouwe lezerspubliek:
ook al beweert webmaster Piet Reijers dat hij niets verwijdert/aanpast en dat ik niet verbannen ben
het is toch echt zo. We zetten ook dit gedrag van Piet Reijers maar weer weg onder het kopje ‘keihard liegen / alternative facts.

Dat zo’n webmaster ook reacties als hieronder toestaat zegt -weer- en nog meer iets
over zijn mentaliteit en moraliteit: geen haar beter dan de tinnif die zijn forum volkliedert.

2 reacties op “Vacature Beleidsmedewerker Duurzaamheid gemeente Edam-Volendam”

J.H. Gelijk 11 september 2017 19:49 uur
Nou, Fred Seebolt, eat your heart out!

Johan R. (Johan Runderkamp) 11 september 2017 23.39 uur
<smileys>
Johan R. 12 september 2017 14:10 uur
Snaar, Dat hang af van zijn reactie :-).

Ik ben bang dat hr. Johan daar erg lang op zal moeten wachten.

Jan Punt 29 september 2017 22:15 uur
Zou Agnes dit wel geloven Piet?

Een webmaster die toestaat dat mensen reageren op iemand die verbannen is (zich dus niet meer kan verweren) is geen knip voor de neus waard. Maar ja….....dat wisten we al hè !

4 reacties op “200.000 …….”

Jan Punt / anoniem 29 september 2017 22:15 uur
Zou Agnes dit wel geloven Piet?

Jan Punt / anoniem 30 september 2017 13:51 uur
Wet zaadek je. Agnes heeft geklaagd op de facebookpagina. Sneu

Willem Wouters / Albert Veerman 30 september 2017 14:41 uur
Is er een top-10 van de posters ?

TNM / Tom Veerman 30 september 2017 15:01 uur
En die Agnes, ach ja.
Als je het voor elkaar krijgt dat je op deze pagina een ban krijgt dan is het goed mis met je.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Steun uit onverwachte hoek:

Geachte heer Seebold

Of moet ik u met “evodammer” aanspreken?
Ik snap niet wat u nog te zoeken heeft op die site grootwaterland.
Het is inderdaad een intelectuele strontbak. Ikzelf kreeg er een digitale hernia van.
Die zooi is slecht voor uw geestelijke gezondheid. Mijn advies: niet meer doen dus!

C.J.
Broek In Waterland.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

U wilde graag bewijs van mijn stelling over het niveau van de bijdragen op groot-waterland
en het niveau van de reacties en de mensen die nog reageren op het sneuste-forum-van-Nederland e.o ?

een oude bekende is weer actief op http://www.groot-waterland.nl
Het is de eenhersencellige Barça / Thomas Buter.

We kennen hem nog van zijn activiteiten rond de Zuidpolder / De Broeckgouw waarbij hij en zijn trawanten middels leugens en malversaties - stemmingmakerij en ongehoorde agressie de hoofdpersoon waren in de promotie van deze volstrekt overbodige en mislukte aanstaande vogelaarwijk en daar - en passant - een flinke (lees: zeer flinke) ‘korting voor kreeg van de bouwers op zijn eigen huis. Wegens bewezen promotionele diensten.
Over bouwfraude gesproken.

Thomas Buter is er een voorstander van om heel Nederland te asfalteren en alle niet-automobilisten
te verbieden de weg op te gaan. Alle wegen 4 of zelfs 6 baans. Alle fietspaden weg. Voetgangers als opgejaagd wild. Hoe meer diesel te verstoken hoe beter. De auto naast zijn bed geparkeerd als hij
‘s avond onder zijn Max Verstappen dekbedje kruipt.
Zo’n typje dus.

Nu lees ik dat hij ongelukken op de N247 waarbij gewonden vallen en schade en overlast is
als ‘mooi man’ !

Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangers. Maar deze mag bij de buren gaan wonen.

Onnodig vast te stellen dat webmaster Piet Reijers mensen als Thomas Buter niet corrigeert.
Nooit heeft gedaan. Dat zegt genoeg. De verhoudingen tussen deze twee ‘heren’ zijn op zijn minst
verdacht te noemen. Maar daarover later meer.

2 reacties op “Drie auto’s en een vrachtwagen botsen op N247

Barça / Thomas Buter 2 oktober 2017 19:51 uur
1 Mooi man als zodirect de busbaan is gescheiden van de rijbanen

Barça / Thomas Buter 3 oktober 2017 20:03 uur
2 Vandaag was het weer raak… 2 auto’s… airbags eruit… mooi man

Zijn reactie op : “Opnieuw Ernstig Ongeluk op N247” zegt het nóg duidelijker:
Barça 7 oktober 2017 08:48 uur
What else is new

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Ik sla dit ook maar even op.
Als het zoveelste voorbeeld van de stuitende agressie de ‘Jumbo’ / Kees Veerman
in zijn psychisch gestoorde hoofd heeft. En geen webmaster die er wat aan doet.
Deze reactie gaat niet over het onderwerp. Het is Ad Hominem - op de persoon gericht
en dan ook nog van een allooi waar iedereen - behalve dan Kees Veerman zelf -
plaatsvervangende schaamte bij voelt.

1 reactie op “Einde ArtBike project in Edam”

Jumbo 5 oktober 2017 18:28 uur
Ik zeg: Snaar doe eens wat en leef je uit.

Maar Jack kan er ook wat van:
1 reactie op “Oproep getuigen inbraak bij Strandbad Paviljoen (foto’s)”
De vakman / Jack Molenaar 5 oktober 2017 22:09 uur
Samson effe bellen, die herkent ze vast nog wel..

Als te doen gebruikelijk bij zijn reacties weet ik nooit of ik het superdom - superzielig of erg moet vinden dat er mensen zijn die zo in elkaar zitten. Dan het je wel een heel sneu leven.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Zelfs de eenvoudige mededeling op groot-waterland dat lezers daar via een link naar ev-opinie mee kunnen lezen op het topic: ‘Vreemdelinghaat Op Groot Waterland’ wordt door webmaster Piet Reijers tot 2x toe verwijderd waarna het account weer wordt geblokkeerd.

Webmaster Piet Reijers staat toe dat mensen op zijn facebookpagina en op zijn website hun xenofobe meningen geven. Een tegengeluid wordt verwijderd.

Blijkbaar is zondigen tegen de grondwet toegestaan maar zondigen tegen zijn (?) regels (die overigens nergens te vinden zijn / bestaan ze wel ?) niet.

Webmaster Piet Reijers is een ontzettend sneue man aan het worden die moreel en sociaal
behoorlijk van het padje af is.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Omdat er werkelijk geen drol te beleven is op http://www.groot-waterland heb ik de reacties van J.H. Gelijk ( Je Hebt Gelijk / a.k.a. Piet Reijers himself) maar eens bij elkaar gezet. Om het nóg sneuer te maken. Leest u mee en stelt u samen met mij vast dat je niet teveel actieve hersencellen hoeft te hebben - liever niet zelfs - om op groot-waterland je ‘Gelijk’ te halen. Anonieme betweters. Het schijnt in de mode te zijn.

Alles voor de kijkcijfers.

Morgen verder met TMN (Tom Veerman) of Jumbo (Kees Veerman) en als ik dan nog puf over heb
maar eens een leuke collage van J. Regter maken. Kees Nardoes (Erwin Buijs) en Johan R. (Johan Runderkamp) hebben we tenslotte al in de afvalbak. En dan is het wel zo’n beetje op de digitale vuilnisbelt http://www.groot-waterland.nl, Of moeten we Wilhel Mina serieus gaan nemen ? Ik geef u alvast een voorzetje.

Wilhel Mina 13 oktober 2017 10:22 uur
laat hij (afgetreden wethouder / sic) het dan wel uit eigen zak betalen, nu zuipen en vreten ze weer van het belastinggeld. Snap niet dat er voor zo’n man die er een potje van heeft gemaakt een afscheidsreceptie wordt georganiseerd.

J.H. Gelijk 12 oktober 2017 21:42 uur
Iwan Visscher heeft de wijsheid in pacht. Iwan heeft geen wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken nodig om te weten dat hij gelijk heeft. Ik word een beetje verdrietig van die bangmakerij van VD80.

J.H. Gelijk 12 oktober 2017 21:53 uur
Commentaar leveren is niet zo moeilijk, Kees en Steven. Gebruik jullie talent en ga zelf in de politiek. De beste stuurlui…

J.H. Gelijk 8 oktober 2017 08:22 uur
De feiten
Ouders willen niet veranderen en op zaterdagavond naar een feestje.
Ouders willen met kermis het liefst 4 dagen los gaan.
Sommige ouders willen in de derde week van de bouwvak de dijk op.
Amusetours, wijntours en Volendammerdagen zijn ook een groot succes. Plus Pasen, Pinksteren en Kerstmis.
Kinderen worden vanaf hun 13e op zaterdagavond en op andere feestdagen aan hun lot overgelaten.
Kinderen hebben vaak al vanaf hun 13e een baantje en geld op zak.
Er is altijd wel een ouder of iemand boven de 18 die wat alcohol wil kopen voor minderjarigen.
Sommige ouders hebben zo’n grote drankkast, dat ze niet eens merken dat kinderen iets meenemen.
De groepsdruk in Volendam is van alle tijden en gaat de komende jaren ook niet veranderen. Ouders werken daar zelf aan mee. Kinderen starten met alcohol, en door de grote hoeveelheid geld die in omloop is, is een spannende stap naar drugs niet zo moeilijk. Waar wil de politiek starten met het oplossen van deze problematiek?

J.H. Gelijk 10 oktober 2017 09:53 uur
Wanneer de landelijke SP aangeeft dat een lokale afdeling onbekwaam is, dan moet je er echt wel een potje van hebben gemaakt. Laten we hopen dat deze mensen niet een eigen splintergroepering gaan oprichten! Het einde van https://waterland.sp.nl is gelukkig in zicht.

J.H. Gelijk 9 oktober 2017 21:00 uur
Jammer, hoor. Ik had het gevoel dat jurylid Janny onze Nico er bewust heeft uitgewerkt. Met vage kritiek. Ze wilde blijkbaar de andere twee dames in de contest beschermen. Nico is een held.

J.H. Gelijk 8 oktober 2017 08:55 uur
Eigenlijk een beetje triest dat deze bejaarde man in zijn eentje alle veranderingen in de wereld probeert tegen te houden. Niemand mag van hem aan zijn oorspronkelijke bouwprojecten komen. En hij weet zelf ook dat deze rechtsgang kansloos is.  Ga eindelijk eens met pensioen, Tjeerd Dijkstra. Je maakt jezelf volstrekt belachelijk.
Dit gaat ten koste van je eerder opgebouwde reputatie.

J.H. Gelijk 16 oktober 2017 20:55 uur
Wil nou geen enkele dam-, kaart- of biljartclub deze gekke bejaarde man als lid aannemen???

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Komt ‘ie:
J Regter 14 oktober 2017 18:53 uur
@Snaartje,
Ik wens wel eens de lotto te winnen maar dat gebeurd niet zo vaak. Hoeft ook niet want ik heb alles wat ik NODIG heb + nog wat extra (verwend nest als ik ben).
Snaartje is misschien een malle meid, die soms wat te diep in haar jointje kijkt, maar dat vind ik niet erg.
Snaartje is authentiek, Snaartje heeft het goed voor met de gemeenschap, ik mag Snaartje wel.

J. Regter krijg van mij bij dezen een eigen topic-reply.
Negatieve aandacht is tenslotte óók aandacht.

Over de 3e ontsluitingsweg (met aandacht voor de taalfouten en ontbrekende interpunctie)
J Regter 20 oktober 2017 19:58 uur
Dus aan leggen, voor deze kerst klaar begint nu wel krap te worden.

n.a.v. de eventuele benoeming van Mona Keizer tot staatssecretaris
(over kommenstrijd gesproken)
J Regter 20 oktober 2017 19:41 uur
Mona is een Edammer!

J Regter 20 oktober 2017 19:40 uur
We zijn trots op deze Edammer

J Regter 18 oktober 2017 19:09 uur
n.a.v. het royeren van een raadslid van Zeevangs Belang wegens veroordeling door de rechter
(over sarcasme gesproken)
Fantastische promotie voor zeevangsbelang, hebben ze daar meer van zulke talenten?

J Regter 20 oktober 2017 19:38 uur
J.H. Gelijk, ik geef je ook gelijk in deze. We moeten er nu vanuit gaan dat de leden in de raad voor zeevangsbelang geen zuiplappen met losse handjes zijn.

J Regter 14 oktober 2017 18:53 uur
(over iemand belachelijk maken en kleineren gesproken)
@Snaartje,
Ik wens wel eens de lotto te winnen maar dat gebeurd niet zo vaak. Hoeft ook niet want ik heb alles wat ik NODIG heb + nog wat extra (verwend nest als ik ben).

Snaartje is misschien een malle meid, die soms wat te diep in haar jointje kijkt, maar dat vind ik niet erg. Snaartje is authentiek, Snaartje heeft het goed voor met de gemeenschap, ik mag Snaartje wel.

J Regter 22 oktober 2017 14:17
Dit moest ik even kwijt. (blijkbaar moet mevrouw Regter ‘dingen kwijt’ ?
Nu weer ernstig. (Aha - het gezever ervoor was blijkbaar ‘humor’ ?) Gezien het onderwerp mis ik iemand. Waar is mijn o zo gewaardeerde F.J.Seebolt?

Mevrouw Regter moet wel ‘dingen kwijt’ maar houdt ze blijkbaar ook niet echt bij.
Maar waar is waar: het had de webmaster gesierd als hij officieel had medegedeeld dat ik verbannen ben. En waarom ik dat ben. En hoelang ik dat ben. En hoe onterecht dat is als u ziet wat er op http://www.groot-waterland de laatste weken aan 3xniks is verschenen. En even een link naar ev-opinie had geplaatst i.p.v. ze te verwijderen.
En - tenslotte - mij niet zo wegzetten dat ik zelfs niet eens meer als normale lezer op groot-waterland mag komen. Niet dat ik daarmee zit. Maar toch. Het zegt veel over Piet Reijers en zijn mores.

Ik hou het - dalende kijkcijfers en nog dalender niveau - op angst.

Zo. Dit lijkt mij voorlopig wel voldoende aandacht voor ,mevrouw J. Regter.
De conclusie mag zijn: al haar bijdragen zijn zinloze zielloze onzin. Onliners uit de onderbuik.
Volgens mij heeft die mevrouw J. Regter een probleem. Of het een oplossing is
je persoonlijke psychische problemen te ventileren op een openbaar forum ? Ik waag dat te betwijfelen.

Nou, nog ééntje dan:

J Regter 22 oktober 2017 19:04 uur
Bijdragenlijstmoet zijn: bijdrage voor
De automatische tiepgeit maakte een foutje

Mevrouw Regter is van het type dat altijd een ander de schuld geeft.
Vingerwijzen en duiken als het fout gaat - borstklopperij als het goed is.
Kent u dat soort ? Ikzelf blijf er graag van weg.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Snaartje 23 oktober 2017 11:15 uur
Volgens Snaar leest Fred mee om te kijken of al zijn visioenen werkelijkheid worden. Reageren heeft niet zoveel zin, hij weet de uitkomst toch al.

Ik weet niet of die ‘Fred’ meeleest maar ik wel. Reageren heeft niet alleen weinig zin maar wordt mij door de webmaster van groot-waterland technisch vrijwel onmogelijk gemaakt. Als ik al zou reageren wordt het geplaatste bericht of reactie meteen verwijderd. Piet Reijers is een sneue man geworden
met verlopen idealen.

Van: Groot-Waterland [mailto:info@groot-waterland.nl]
Verzonden: vrijdag 6 oktober 2017 19:56
Aan: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Onderwerp: [groot-waterland.nl] Gebruiker gedeactiveerd

Uw account is gedeactiveerd door de administrator. U kunt niet meer inloggen op [groot-waterland.nl].

Maar ik zie aan de reacties/statistieken op http://www.evodammer.nl en op deze site wel dat ik nog steeds in de belangstelling sta. Namens Agnes de Boer - als mezelf F.J. Seeboldt of in mijn rol als mol c.q. internettrol.

Niet mijn keus.

http://evodammer.blogspot.nl/2017/07/verbannen.html

In de zoekmachines van google e.a. is het artikel ‘www.groot-waterland - de schaamte ver voorbij’
flink in de ranking aan het stijgen. Het is een kwestie van geduld…......rustig wachten op de dag…........

‘www.groot-waterland - de schaamte ver voorbij’
http://evodammer.blogspot.nl/2017/08/concept.html

Update: er is dus helemaal niks ge-de-activeerd.
Agnes de Boer kan er gewoon bij.  Digitaal zooitje daar op http://www.groot-waterland.

Agnes de Boer 26 oktober 2017 19:37 uur
Oud nieuws. Onhaalbare kaart. De Purmer is al genoeg verkloot.
https://evodammer.blogspot.nl/search?q=Purmer

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Krijg ik toch klachten van ‘Willem Wouters’ (Albert Veerman die in de Willem Woutersstraat woont) van jaloerse aard. Waarom hij geen aandacht krijgt op http://www.ev-opionie.nl. Oi, Hij is genoemd maar naar zijn smaak te weinig.
Wie ben ik om daar wat van te vinden of niet iets aan te doen ?

In het topic ‘Vreemdelingenhaat Op http://www.groot-waterland.nl komt hij toch echt aan de beurt.

In het onderwerp ‘zonnepanelen verplicht’ reageert deze ‘genuanceerde’ en alles-beter-wetende nitwit met:

Willem Wouters 26 oktober 2017 11:13 uur

Onbegrijpelijk dat een grote Nederlandse beursgenoteerde onderneming van faam met een criminele terroristische organisatie als Greenpeace wil samenwerken. En nog meer onbegrijpelijk dat bestuursleden van deze criminele organisatie niet worden vervolgd voor hun moordaanslag op brave, hardwerkende Urker vissers – producenten van voedsel notabene – voor het gooien van enorme rotsblokken in de Waddenzee. Dit in de hoop dat de netten van die brave huisvaders achter die rotsblokken zouden blijven haken waardoor hun vissersboten omver zouden worden getrokken met de door misdadigers van Greenpeace – laat dat ‘peace’ er maar vanaf – gehoopte gevolgen van dien.

Reken maar dat er links en rechts een envelopje door Philips aan dat linkse tuig is gegeven.

Heel apart: toen ik het schreef was dat erg erg en werden zulkse reacties verwijderd. Maar ja dat ging dan ook over de bouwmaffia in EdamVolendam.  Maar dit mag dus weer wel.

Willem Wouters / Albert Veerman 26 oktober 2017 11:27 uur

In 1979 zei de Koningin al in de troonrede dat Nederland ‘vol’ is. Nu is Nederland overvol. En het Westen is over- overvol. Een onmiddellijke immigratiestop en het afschaffen van kinderbijslag vanaf pakweg 3 jaar helpt een beetje. Een druppel op de gloeiende plaat trouwens. Maar het volk wordt al gehersenspoeld. Ik hoorde gisteren op de TV dat als 2% van al de agrarische grond in Nederland wordt opgeofferd het probleem is opgelost. Dat is 2% te veel.

en dat schrijft dan iemand die al die jaren lang juichend toekeek hoe EdamVolendam tot op het laatste stukje groen werd volgebouwd. Ten faveure van de door hem zo gesteunde Volendamse bouwmaffia. ‘t Kan verkeren.

Een (te)veel gebruikte uitdrukking van deze rare man is: De vreumde koe likt het vreumde kalf……
waarmee hij te pas en te onpas wil aangeven dat ‘wij’ in ‘Folledam’ in het daar heersende ‘ons-kent-ons-cultuurtje’ meer rechten hebben dan anderen. Eigen regels. Volksgerichten. Groeps- en cultuurdwang. De PVV-erige vrijheid die anderen zo kan belemmeren. Tegen-om-het-tegen-zijn.

zijn oplossingen voor problemen met jongeren:
Beetje veel vuur aan de schenen leggen….
Wie zijn de grote jongens ? Klapje doet wonderen….

‘t Zal toch godbetert je (groot-)vader zijn ?

Bijna al zijn bijdragen passen in het topic ‘vreemdelingenhaat op http://www.groot-waterland’.
Dat u dat maar even weet. Albert Veerman. Onthoud die naam !

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Hxxxxx Sxxx (geen vaste bezoeker van http://www.groot-waterland) stelt vast:
28 oktober 2017 15:12 uur
Wéér vooral gescheld en weinig inhoud. Jammer, maar gebruikelijk op dit ‘forum’.

TMN / Tom Veerman28 oktober 2017 16:41 uur
Waar is dat gescheld? Dit is geen ‘forum’ en jouw ‘bijdrage’ voegt niks toe.

Knap om in één zin 3x een onwaarheid te stellen. Dat gescheld is er wel (daar weet ik alles van)
Het is wél een forum (hoe wil je het anders noemen ?) en de bijdrage voegt wel degelijk iets toe
(een constatering die dag&dagelijks; 10-tallen keren wordt bewezen).

Sommige mensen zouden de spaarzame actieve hersencellen die ze hebben
beter moeten benutten. Deze laatste opmerking is inderdaad ook schelden - ook op een forum
maar voegt in het geval van Tom Veerman wel iets toe.