Welkom, u kunt hier Inloggen of Registreer

Edam-Volendam Opinie

U bent hier: HomeForum home → Onderwerpen → Politiek → Thread

Vreemdelingenhaat Op www.groot-waterland

Totaal aantal reacties: 373

Geregistreerd 2014-01-17

PM

TMN / Tom Veerman 21 november 2019 18:46 uur
19
‘Discriminatie’ is inmiddels ingewisseld voor ‘racisme’ want discriminatie heeft in Nederland nauwelijks nog een lading. Lichtgetint tuig zonder vervblijfsvergunning en zonder kaartje die niet met OV mee mogen worden gediscrimineerd. Het is zelfs racisme.

Willem Wouters / Albert Veerman 21 november 2019 17:37 uur
Ach. Als we als autochtonen hier nog maar mogen leven. Ik vrees dat bij deze voortgang voor het lot van mijn kleinkinderen. Het lijkt hier soms net als het Congres van Wenen, waar de Europese adel haar ondergang tegemoet danste.

Ik zou zeggen: Wake Up.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Wilhel Mina / anoniem 6 december 2019 11:50 uur
1
Blij dat Tarek nieuwe kozijnen heeft alleen vind hij nu zijn huis te klein. Drie jaar geleden naar Nederland gekomen, en een huis gekregen waar anderen 15 jaar op een wachtlijst voor staan. Elke dag wordt ik al triester van dit land. Wist niet dat Egypte ook al een onveilig land is. Gelukkig mogen we weer bouwen , dat is hard nodig , snapt u waarom, ik wel.

Deze familie woont al ruimt 20 jaar in Nederland. Is gevlucht wegens bedreigingen m.b.t. hun religie (christelijk). Wilhel Mina is blijkbaar niet alleen een laffe racistische anonimus maar zou ook een cursusjes begrijpend lezen kunnen gebruiken.
F.J. Seebolodt
EdamVolendam

Ja Ja / anoniem 6 december 2019 12:45 uur
Er is daar ook een minderheid aan Christenen. Die worden langzamerhand verdreven. Kerken worden platgebrand, etc. Geen idee of dat hier ook het geval is.

Wilhel Mina / anoniem 6 december 2019 17:58 uur
In elk land is wel wat en er kan nog meer bij volgens jou. Heb je ook kinderen en vooral kleinkinderen die ook nog willen opgroeien in dit land.

Edammertje / M. van Ingen 7 december 2019 06:37 uur
4
Wilhel Mina, keer op keer bewijst u dingen niet (helemaal juist) te weten. Als ik u was, zou ik heerlijk, zonder beveiligers bij u of uw hotel, op vakantie naar Egypte gaan! Maar, geniet voordat u in het vliegtuig stapt nog even van de vrijheden in Nederland….. Schrijf aldaar een goed artikel over Christenen en een ietwat critisch bericht over de situatie van Minderheiten en de politiek aldaar en met enig geluk krijgt u daar voor 15 jaar een onderdak wellicht ook met nieuwe kozijnen en een paar tralies eraan. Goede en veilige reis!

vanilla / C.Tol 7 december 2019 09:46 uur
5
Domme Wilhelmina, wij hebben het goed en veel mensen hebben het minder goed dus als die allemaal hier komen krijgen die mensen het ook goed en als wij daarvoor een jaartje of 10 voor moeten wachten is dat toch niet erg. Er kan nog meer bij

Willem Wouters / Albert Veerman 7 december 2019 14:51 uur
6
@ Wilhel Mina en Vanilla.
Door bovenstaande postings stijgen jullie op de lijst van racisten van EV-opinie van de oude heer Seeboldt. Maar in de buurt van Willem Wouters komen jullie nog niet. Die staat in de top 3 van deze knorrepot, zo niet inmiddels op de eerste plaats.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

pluk de dag / Kees Veerman 3 januari 2020 15:40 uur

Het zijn 9 van de 10 keer buitenlanders die dit doen. Oostblok. Afrikanen.
Het is voor politie toch extreem veel makkelijker als ze risicoanalyses mogen toepassen.
Dat betekent. Wie plegen deze vergrijpen. Oké. Die houden we in de gaten en controleren we net zo lang totdat ze murw zijn. Steekwagens idem. Waarom achterlijk de waarheid achterhouden. Ivm discriminatie en dergelijke.
Meeste steekpartijen aan bepaalde bevolkingsgroep te linken. Die fouilleren.
Ze mogen mij elke dag onderzoeken. Elke dag.
Waarom elke keer weg kijken.
Doe godverdomme normaal en ga land besturen en burgers echt beschermen.
Wat er laatste dagen aan schade is aangericht is schande. Echte schande. Aanpakken en schade verhalen.

Wilhel Mina / Wil te Paske 3 januari 2020 18:16 uur
Blijf slapen Piet Hein, dit is het resultaat van slap beleid en iedereen maar toelaten in dit reddeloos verloren land.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

TMN / Tom Veerman 7 januari 2020 12:08 uur
24
Zwaarder straffen helpt wel maar dan wel een beetje consequent, zo zou het operatief verwijderen van lichaamsdelen zoals dat in de cultuur van een deel van het GL electoraat gebruikelijk is wellicht beter kunnen werken dan niet straffen.

De vakman / Jack Molenaar 7 januari 2020 17:37 uur
25
Ja, hoe vind je ‘t effe Peter Louter.. stond zelfs bij dat de 12/13 jarigen allemaal ‘n kleurtje hadden.. zeker net van wintersport af..

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Willem Wouters /Albert Veerman 22 januari 2020 15:23 uur

Voorrang voor asielzoekers. Hoe dat precies werkt weet ik niet. Ik denk dat bijvoorbeeld 50 procent van vrijkomende eengezinswoningen naar asielzoekers gaat. Om zo aan de opgelegde taakstelling te voldoen is natuurlijk in Volendam met zo weinig huurwoningen vergeleken met de rest van Nederland, onmogelijk. Maar daar hebben de huppelkutjes in Haarlem geen boodschap aan. Goed voor het draagvlak als zoveel woningen ‘weglekken’ naar asielzoekers. Maar niet heus.

Wilhel Mina / Wil Te Paske 22 januari 2020 13:40 uur
7
Onze problemen met volkshuisvesting worden mede veroorzaakt door de giga instroom in dit overbevolkt land, o ja, ehhhh, dat mag je niet zeggen, roept u maar.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Willem Wouters / Albert Veerman 19 februari 2020 22:14 uur
3
…… zo bouwen we alles vol. Voor wie ?

Willem Wouters 19 februari 2020 22:52 uur
4
…..en waarom ?

Wilhel Mina / Wil te Paske 20 februari 2020 13:33 uur
5

je vraagt voor wie? dat kan je toch wel invullen, iedereen komt naar dit paradijs en krijgt met voorrang een onderkomen.Geef ze ongelijk.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Wilhel Mina / Wil te Paske 24 februari 2020 09:49 uur
6
slachtoffers durven het niet te zeggen uit angst, maar je kan het signalement toch zelf wel invullen, laat me raden, zwart gekleed opgeschoren, capuchon en licht getint, ik durf het wel te zeggen

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Willem Wouters 25 februari 2020 13:41 uur
54
En de toename zijn vooral immigranten van elders. Volgens mij wordt het er niet gezelliger en vreedzamer op; op een kleine ruimte met zo veel mensen. Met ook nog veel meer andere culturele en religieuze achtergronden. Moord en doodslag.

Zet al vast een minaret op de Grote Kerk in Edam, leg de nikabs klaar en sluit de cafés. Racist Wouters vreest voor zijn kleinkinderen.

toevoeging moderatie: ‘Racist Wouters’ moet natuurlijk zijn: racist Albert Veerman

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Willem Wouters / Albert Veerman 28 april 2020 15:40 uur
5

In ieder geval. In al onze kerken – ook die kleine op het ‘zwarte pad – kunnen dan zaterdags en zondags weer diensten worden gehouden. Er zijn genoeg banken om iedere kerkganger een ‘eigen’ bank toe te wijzen, zodat ze op 20 meter afstand van elkaar kunnen zitten.

@ C.Schilder. Wij dragen ook al lasten, onze kinderen nog meer en van onze kleinzoons of achterkleinzoons zal in de nabije toekomst al een stuk van hun gulp moeten worden afgeknipt. En zal maar niet schrijven wat onze kleindochters of achterkleindochters zich moeten laten welgevallen, willen zij in opdracht van de godsdienst die zich zelf superieur acht boven alle andere niet worden gestenigd.

Willem Wouters / Albert Veerman 28 april 2020 20:52 uur
9

Het is hard. Maar jouw Willem Wouters heeft nu eenmaal een grote hekel aan alle instituten die in naam van een hoger, niet en nooit bewezen, bestaand, wezen, verminking van kinderen voorstaan. Dan wel onderdrukking van volwassenen, op straffe van vernederende publieke lijfstraffen, tot de dood er soms op volgt, volledig gerechtvaardigd vinden. Ook al zijn dat religieuze, extremistische fanatici van een hoofdrichting van betreffende religie die zegt daarvan wars te zijn. En zegt vrede en verdraagzaamheid te prediken. Maar waarvan deze extremistische takken toch een niet te onderschatten invloed hebben. Vooral niet als deze gesteund worden door naties die schijnen over onbeperkte financiële middelen beschikken.

Deze zomer choqueerden groeperingen als Islamitische Staat en Boko Haram de wereld met gruwelijkheden. Met hun absolute intolerantie ten opzichte van andere denkbeelden keren deze terreurorganisaties zich tegen alle verworvenheden van de verlichte wereld. Inmiddels bestaat er in het westen een voor velen ongemakkelijk gevoel dat dit soort intolerant extremisme een automatisch uitvloeisel is van de islam. Kortgeleden werd in promotieonderzoek van David Suurmond betoogd dat Jodenhaat inherent is aan de islam

Religie is een uitvinding van de duivel. En iedere religie heeft een neiging tot extremisme.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Willem Wouters / Albert Veerman 3 juni 2020 15:11 uur

Maar John. Ik hoop toch, ondanks alles, dat ze blijft. Ik constateer dat ze toch wat meer naar gezond ‘rechts’ schuift. Vooral wat betreft de aanpak van criminele buitenlanders en andere draaideurcriminelen waarvan de oorspronkelijke roots niet in Europa lagen.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Dit topic heet niet voor niets zoals het heet - dat blijkt maar weer.
Angst en oordeel van een notoire kleindenker over alles dat ‘fremd’ is.

Willem Wouters / Albert Veerman 11 juni 2020 20:04 uur
19

In de provincie gaven de verwende, katholieke blanke boerenkinderen (ik chargeer; alle kinderen zijn mij even lief) niks om een verdrietige leraar. Een grote bek hielp wel. School was wel veel groter.

Een opmerkelijk verschil. Kunnen jullie dat duiden?

Ja dat kan ik.

Je hebt een hekel aan en kijkt als typische GL’er neer op de hardwerkende producenten van ons voedsel en je haat katholieken.

En je liegt; alle kinderen zijn je niet even lief.

Willem Wouters / Albert Veerman 11 juni 2020 20:06 uur
20

Montessori kinderen zijn echte verwende kinderen.

Willem Wouters / Albert Veerman 11 juni 2020 20:09 uur
21
Gewoon net, als in Volendam. Goed basaal onderwijs. Leren lezen, schrijven en rekenen en nog wat erom heen. Topografie, aardrijkskunde en wat geschiedenis. Geen ‘linkse’ hersenspoelerij…..

Maar dat kan natuurlijk niet. Niks van Volendam kan goed zijn in de ogen van een elitaire intellectuele GL’er.
Willem Wouters 11 juni 2020 20:25 uur
22

…..maar hoe heeft het in de Singelwijk in Edam zo ver kunnen komen dat nu een school om te kunnen blijven bestaan de wijk moet verlaten ? En waar eindigt dit voor de witte, autochtone Nederlander, waar lieden afkomstig uit andere, achterlijke culturen die die wijk bevolken op spugen en haten ?

Totaal aantal reacties: 409

Geregistreerd 2014-01-21

PM

De heren relnicht en fake-nieuwsverspreider hebben het er - bij gebrek aan betere bezigheden -
maar druk mee.

Met mij ?
Ik zou als ik mij was mijzelf heel erg negeren.

Ik heb de meeste namen en adressen al.

Nooit aangifte gedaan. Wel meldingen (terechte meldingen)
bij het MDI. Nooit geheimzinnig over gedaan. De afspraak is: ik volg en meld - zij slaan het op.

Al een jaar geen contact meer gehad
met Dhr. Reijers. Zal ook niet zo snel meer gebeuren zolang hij er voor blijft kiezen
de sociaal-maatschappelijk drab op zijn site (zie reacties onder) anoniem te houden
en mensen als ik te blocken.

Dreigtelefoontjes en anonieme mailtjes kwamen/komen altijd naar mij toe.
We lachen er tegenwoordig maar om. Het is ook te zielig voor woorden als je dit doet.
Zelf zou ik mij nooit met zulks primitief en laaghartig gedrag bezig houden.

Waarvan akte.

F.J.Seeboldt

TMN 21 juni 2020 11:19 uur

Dat klopt maar daarvoor al heeft de politie, na 83 aangiftes van beroepsfascist Fred S.
al een inval gedaan bij Piet Reijers om jouw adres te achterhalen waarna jij van je bed gelicht wordt.
Ik zou maar uitkijken.

Willem Wouters / Albert Veerman
21 juni 2020 12:20 uur
77

@ TMN (Tom Veerman)
Dat klopt ! In die zin, dat ik niet zo anoniem ben als mij – ook door FS -wordt verweten. Mijn posting 73 was nog ‘warm’ of ik kreeg al een anoniem dreigtelefoontje dat me toch deed besluiten de moderator te vragen een zinnetje weg te halen.

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Willem Wouters / Albert Veerman 25 juni 2020 21:30 uur
6

En dan hoor ik in de TV-uitzending van Johan Derksen een voetballer met, geloof ik, Marokkaanse roots zeggen dat zij ‘dit land hebben opgebouwd’. Ook Kuzu hoor ik dat bij iedere gelegenheid roepen. Zo vaak, dat iedereen dat direct nog gaat geloven ook.

Feit is dat vooral de Marokkanen ons miljarden hebben gekost en nog kosten. Behalve dat. Alleen maar ellende hebben gebracht. Ik denk dat de voorgestane aanpak van Peter Louter nog soft is. Maar inderdaad direct straffen, uitkeringen stopzetten, beslag leggen etc. Gaat misschien wat helpen.

Ving laatst een gesprek op tussen twee ‘echte’ Edamse vrouwen in de Vomar. Waarvan 1 zoals ze zei, de GAZA strook in Edam heeft weten te ontvluchten en in Volendam is beland. ‘Een verademing’. Toch niet te filmen…

Geregistreerd 2014-01-21

PM

Willem Wouters / Albert Veerman 18 juli 2020 19:10 uur

@ Piet.

Dat zal nu ongetwijfeld. Net als in Edam – Volendam. Maar wij zij en worden in Volendam hiervoor altijd geframed. Maar ik denk ook aan de jongeren in Purmerend die een jaar of 20 wanhopig op zoek zijn naar een eigen ‘okkie’.

En het zal ook hoog tijd worden dat er in Monnickendam eindelijk wat zinnigs gebeurd. Al is het een druppel op een gloeiende plaat en nemen ze het ongemak en de extra kosten van het zogenoemde ‘duurzame’ maar voor lief.

Ik zal het maar niet hebben over de sociale huurwoningen die kopers in Monnickendam achterlaten. Aan wie die toegewezen gaan worden.

Wilhel Mina // Wil Te Paske 18 juli 2020 20:18 uur

Alle sociale huurwoningen gaan naar ……. ja ja leg dat maar uit aan je kinderen . En deze nieuwe bewoners hebben/nemen heel veel kinderen dus ik zou alvast wat grond gaan zoeken om te bouwen in de nabije toekomst , project het Paradijs lijkt een geschikte naam.

Jumbo / Kees Veerman 20 juli 2020 18:02 uur
13

Economische vluchtelingen bestaan niet.
Dit heeft namelijk niks met vluchtelingen te maken, dit zijn gewoon ordinaire profiteurs.

Willem Wouters / Albert Veerman 22 juli 2020 10:45 uur
20

Dan schrijf ik in de haast bij mijn posting bij nummer 5 ‘Ik zal het maar niet hebben over de sociale huurwoningen die kopers in Monnickendam achterlaten. Aan wie die toegewezen gaan worden.‘. Word ik direct weer in de racistische hoek geduwd. Hoewel gezien mijn andere postings in het verleden waarbij ik zaken onomwonden benoemde en omwille van de duidelijkheid soms ook wat chargeerde, niet onbegrijpelijk. Maar ik word er toch wat mies en ook gallisch van.

Als er 1 geen racist is op deze site dan ben ik het wel, ook al erger ik mij aan de aanpak met de fluwelen handschoen en het bedekken met de mantel der liefde van de misdragingen van lieden die vanuit elders zich hier hebben gevestigd. Alsmede het schaamteloos accomoderen daarvan boven blanke Nederlander. ‘Wit’ moet je tegenwoordig schrijven. Omdat ‘blank’ misschien met ‘onschuldig’ kan worden geassocieerd.

Door het gedram van ‘links’ is de kans dat een vrijkomende sociale huurwoning naar een starters stel gaat nihil. Op de eerste plaats al door de inkomenseis. En dan door de ‘zielenpieten’ met urgentie en zij die behoren tot de bevoorrechte kasten die ‘voor’ gaan. En natuurlijk inderdaad statushouders, behoren daar ook toe.

Had geen zin om bij posting 5 dat allemaal op te schrijven. Maar is een schande dat dit ‘gewoon’ wordt bevonden.

Willem Wouters /  Albert Veerman 22 juli 2020 18:59 uur

Aan de andere kant. Ik zal niet beschrijven hoe schofferend ik bij Marokkaanse alleen-ouder gezinnen, als ik daar boodschappen afgaf, ben behandeld. En die gezinnen heb ik altijd heel lang in portefeuille. En ik heb daar dan fietsen zien staan en telefoons gezien die voor mij veel te duur waren. Maar ook dat generaliseer ik niet. Ik heb ook gezinnen met een Marokkaanse achtergrond gehad die vriendelijk en beleefd waren, krabden en beten om zich eruit te werken. En op een gegeven moment zelf zeiden ‘dat het niet meer nodig’ was. Inderdaad ieder verhaal is verschillend.

Maar de zee kan niet afwassen dat veel jongeren met Marokkaanse achtergrond in de criminaliteit belanden en voor roofovervallen niet terugdeinsen. En niet omdat de-hond-van-drie-hoog-achter tegen ze heeft geblaft. En worden oneindig gepamperd.

Inderdaad. Er is volledig terecht bij autochtonen geen draagvlak meer voor de voorrang bij de toewijzing van sociale huurwoningen aan asielzoekers. En wat erger is. Ten tijde dat ik een eigen woning zocht, wist je, dat als je bij de komende ronde van toewijzing sociale huurwoningen ‘er niet bij zat’, het wel bij een volgende ronde zou zijn. Nu kun je dat vergeten. Je komt simpelweg nooit in aanmerking voor een sociale huurwoning. Je bent aangewezen op de ouderwetse huisjesmelker als je geen huis kunt kopen. En dat is vooral ‘links’ aan te rekenen, door hun doorgedrukte beleid wat betreft ‘scheef wonen’, voorrang voor de bevoorrechte kastes als politieagenten, ambtenaren, leerkrachten en niet te vergeten de ‘zielenpieten’. De alleenstaande getinte van oorsprong niet-westerse lesbische moeder voorop.