Welkom, u kunt hier Inloggen of Registreer

Edam-Volendam Opinie

U bent hier: HomeForum home → Onderwerpen → Politiek → Thread

Vreemdelingenhaat Op www.groot-waterland

Totaal aantal reacties: 344

Geregistreerd 2014-01-17

PM

gerard gerard / anoniem 2 februari 2019 18:24 uur

17

Je pleidooi moet je uitleggen aan de jongeren die over links ingehaald worden door gelukszoekers die geen benul hebben van hypotheekkosten omdat ze overal voorrang op hebben en een flinke zak geld meekrijgen. Schaarsheid wordt betaald en de woningen worden nog veel schaarser dankzij de massa immigratie ( kom maar op met je veroordelingen )

Spiegel je eigen slogan op je bewering en bekijk dan je resultaat. Weinig om trots op te zijn maar zelfreflectie is je vreemd

Inbrekers zijn ‘op Folledam’ altijd mensen van buiten.

gerard gerard / anoniem 2 februari 2019 18:36 uur
Hang en sluitwerk doet de gelegenheidsdief doorlopen maar de oost Europese bendes laten zich niet afschrikken door extra cilindertje of een extra dievenklauwtje. Welkom in 1 EU alwaar uw ontvreemde spullen binnen 24 uur op de lokale marktplaats staan in het land van herkomst van de inbrekers. Zelfs track&trace; in je spullen is geen garantie dat je ze terug krijgt. Je weet wel op een tiental meter precies waar je spullen verblijven.

Ben Kwakman 6 februari 2019 16:37 uur
Als ik me nog wel s op de vroege zaterdag avond bij de omgeving van de haven begeef, krijg ik ook echt de indruk dat de onze Edammer Febokanen zich georganiseerd op de eindverbruiker richten. In ploegjes van 3-5 staan ze een beetje nonchalant een soort van toerist uit te hangen. Je zou er bijna intrappen.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Het is en blijft volgens onze nogal racistisch ingestelde Willem Wouters / Albert Veerman de schuld van die Marokkanen. Lijfstraffen en discriminatie op nationaliteit zijn de oplossing.
Hoe beperkt kan je kennis en hoe onthutsend zielig kan je wereldbeeld zijn ?

Willem Wouters / Albert Veerman 7 februari 2019 11:50 uur

In de jaren vijftig en begin jaren zestig was het fenomeen ‘weet’ onbekend. Die drug werd dan ook niet of nauwelijks hier gebruikt. Alleen in beetje in de quasi kunstenaarskringen. De Marokkanen namen die mee. De Nederlanders kweekten vervolgens varianten die de sterkte van heroïne benaderden..

Drugsgebruik is op twee manieren uit te bannen. Voorlichting en publiciteit dat het niet ‘stoer’ te gebruiken. En de dealers op ieder niveau streng te straffen. In Islamitisch Indonesië had deze dealer de doodstraf gekregen. Ook lijfstraffen invoeren; de uitboering op internet te zetten. 50 zweepslagen met een rijzweep. Bij dubbele nationaliteit het dubbele.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Willem Wouters / Albert Veerman 8 februari 2019 10:18 uur

En je ziet en leest het gebeuren. Als je wat ervan zegt, word je direct in de hoek gezet als ouwe, conservatieve, domme, uitgebluste ouwe lul.

Als de mens door haar handelen al invloed zou hebben op het klimaat, dan moet er wat worden gedaan aan de steeds maar toenemende bevolking op onze planeet.

Willem Wouters /Albert Veerman 8 februari 2019 10:28 uur
Als ik nu in de hogere klassen van de middelbare school zou zitten en mij in onze samenleving zou hebben verdiept, zou ik demonstreren tegen de sluipenderwijs voortschrijdende islamisering. Het winterfeest ligt net achter ons. Het lentefeest is in aantocht. De woorden ‘Kerst’ en ‘Pasen’ mogen niet meer worden gebruikt. En Sinterklaas en Zwarte Piet zijn al uit de etalages verdwenen. Anders worden die ingegooid. Youp durft geen grappen te maken over de Islam, een religie met veelal nog 7e eeuwse opvattingen.

WW hoopt het zelf niet meer mee te mogen maken. Maar hij vreest voor zijn kinderen en kleinkinderen, zodra Kuzussen het hier echt voor het vertellen hebben.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

J.H. Gelijk / anoniem 9 februari 2019 16:37 uur
Bank, Sinkeldam en Rasing zijn niet echt Volendammer namen. Dat dit de oudste inwoners zijn, geeft misschien aan dat de kwaliteit van het Volendammer DNA wat achterblijft.

Gelukkig zijn er 234 kinderen bijgekomen en maar 186 mensen overleden. Dat is positief voor de waarde van mijn huis, omdat er voorlopig meer vraag dan aanbod zal zijn. Ik zou zeggen: gaat heen en vermenigvuldig u!

En over verwrongen wereldbeelden gesproken:

Willem Wouters / Albert Veerman 9 februari 2019 19:34 uur

……ikke, ikke en de rest kan stikke…
Dat gaat statistisch gezien kantelen.
Helaas. Immigratie…..

De vakman / Jack Molenaar 9 februari 2019 19:48 uur
In Volendam woont op elke km2 een actuaris, een Oranje-international, een nr 1 hitzanger, een piloot, een topkok, een luchtverkeersleider, een topambtenaar, een of meerdere topsporters.. dus met het DNA zit het wel goed.. als je het welbeschouwd is Volendam waarschijnlijk het meest talentvolle plekje op aarde.. by far..

Volendammers leven nu eenmaal sneller dan gemiddeld onder het motto, beter een mooi kort leven, dan een saai lang.. dus dat de oudste inwoners van ons dorp geen eigen geborene zijn, is niet vreemd.. je zou ze kunnen vragen of ze hun laatste 40 jaar nog eens over zouden kunnen doen in Volendam of elders… denk dat ik het antwoord al weet.,

Geregistreerd 2014-01-17

PM

‘t Lijkt zo ‘grappig’.
Maar dat is het niet.

Wel anoniem.
En dat zegt genoeg.
Anoniem = laf.

Jammer dat mensen die dit soort ‘humor’ propageren
niet snappen hoe schadelijk het is. Voor de gemeenschap.

En hoe dom en achterlijk ze zichzelf neerzetten.

Afbeelding Bijlagen

Kommenstrijd_11.jpg

Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Willem Wouters / Albert Veerman 4 maart 2019 20:31 uur
….. soms ben ik toch voor het invoeren van lijfstraffen.
Zweepslagen
En bij dubbele nationaliteit, dubbele lijfstraffen…

reactie MS:
Maar je Pavlovreactie komt er meteen uit, Edam + jongen = dubbele nationaliteit. Dat is pas lullig.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

gerard gerard 13 maart 2019 17:42 uur
zielig clubje wat anderen hun wil oplegt omdat ze overal last van hebben. Je bent dus niet zo tolerant als je je voordoet snaar. Wordt tijd voor een riante moskee in Volendam zodat je kennis maakt met echte geluidsoverlast

De vakman / Jack Molenaar 21 maart 2019 17:41 uur
Vraag maar eens moslimtaligen wat ze van homofielen als Jette en Rutten vinden..