Welkom, u kunt hier Inloggen of Registreer

Edam-Volendam Opinie

U bent hier: HomeForum home → Onderwerpen → Politiek → Thread

Vreemdelingenhaat Op www.groot-waterland

Totaal aantal reacties: 375

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Reacties op ‘Middengebied Getto’  GW 4 oktober 2020

Arch Stanton (anoniem) 4 oktober 2020 19:57 uur
2 Het succes van de multiculturele samenleving in een notendop

Willem Wouters / Albert Veerman 4 oktober 2020 20:10 uur
3 Zijn dit Vollendammer prinsjes ?
Of jongetjes van ouders met een niet-westerse achtergrond ?

Wilhel Mina / Anoniem 4 oktober 2020 20:19 uur
4 Met dank aan de softe politiek, er kan nog veel meer bij, Nederland is verloren, vele malen gezegd maar dan ben je een racist. Een burgeroorlog is nabij, dat is geen bangmakerij maar een feit.

Willem Wouters / Albert Veerman 4 oktober 2020 20:31 uur
5 Ik verlang terug naar het leven van Jan Terlouw. Van een-touwtje-uit-de-brievenbus.
Van de jaren zestig in Volendam. In de Boegstraat. Zes kinderen in de uitgaansleeftijd. Geen van de zes een sleutel van het huis; trouwens het slot van de achterdeur van de huurwoning was toch kapot. En het fietsenschuur met 8 fietsen was ook niet op slot. Net als de fietsen. En de Volkswagenkever van mijn vader, van zijn baas, stond met zijn sleutel erin voor de deur. Hoefde ie die sleutel niet te zoeken.

Das war einmal.

Bedorven door dat allochtone tuig, met een 7e eeuwse godsdienst.Gesteund door de wereldvreemde lieden met een gebroken-geweertje mentaliteit.
Ik vrees zelfs voor mijn kinderen.

Willem Wouters / Albert Veerman 4 oktober 2020 20:34 uur
7 Dat al mijn kinderen. Gedeporteerd en verkracht door lieden met holle ogen, schreeuwend over een en ander boek, erger dan Mein Kampf van Hitler, wachten in een of ander kamp tot ze worden omgebracht.

Arch Stanton / Anoniem 4 oktober 2020 21:03 uur
8 Pas op Willem, je bent zo een rascist.