Welkom, u kunt hier Inloggen of Registreer

Onder Eigen Naam Schrijven En Avatar

Totaal aantal reacties: 320

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Van een van de leden kwam deze opmerking:

Ik kan prima leven met het schrijven onder eigen naam, maar het gebruik van een avatar heeft wel zo zijn charmes al was het maar esthetisch. Zie het dan als tip; sta mensen toe een naam zelf te kiezen maar zorg dat iedereen kan zien door op die naam te klikken wie de eigenaar is.
Met vriendelijke groet,

EV-Opinie is natuurlijk vanaf het begin al eigenwijs anders. Ook op dit punt.

Het antwoord is dat we er juist bewust voor hebben gekozen om het zo simpel mogelijk en zo transparant mogelijk te houden. De rottigheid met nicknames waar andere fora zo aan lijden proberen we hiermee te voorkomen. Het is een van de peilers waarop het idee rust.  Dus de eigen naam en geen avatar. 
Dit gegeven maakt EV-Opinie ook anders dan anderen: what you see is what you get.

Het is natuurlijk niet uit te sluiten dat er op enig moment anders over gedacht gaat worden. Want er zijn vast voorstanders en tegenstanders.

Maar dan zijn we al een paar maanden verder en dat zien we dan wel weer.

Totaal aantal reacties: 3

Geregistreerd 2014-02-03

PM

Ik zou het waarderen als jullie, de beheerders, dan ook onder eigen naam schrijven als jullie geen “officiele” beheersactiviteit uitvoeren.
Dus forum-beleid uitleggen: als evopinie
Een stuk schrijven over de burgemeester: als Peter Louter of Fred Seeboldt.

Geregistreerd 2014-01-17

PM

Beste Arian Prins

Mee eens.
De eerste beginnersfouten gemaakt.

We - Ik (ik zal voor mezelf spreken) zitten nog enorm te harrewarren over hoe het allemaal moet.
Als een kind in de speeltuin weet ik niet met wie - met wat en waar ik het eerst mee zal gaan spelen.
Echt begrijpen doe ik het nog niet.  Maar ik krijg in de aankomende tijd bijles.
Vraag het me over een jaar nog maar eens.

Naar nu blijkt zijn we op twee manieren geregistreerd: als admin en als lid. Vandaar de verwarring.
Ik weet niet of ik deze fout nog gecorrigeerd krijg maar het is zeker een punt van aandacht.
Ik beloof hierin beterschap en zal Peter en Charles als admins vragen dat ook te doen.

Fred Seeboldt (vol goede voornemens)

Geregistreerd 2014-01-17

PM

BU 2018 05 18