Welkom, u kunt hier Inloggen of Registreer

registreren op deze site

Totaal aantal reacties: 196

Geregistreerd 2014-02-03

PM

Heb ik net gedaan, maar het was even zoeken. Als je naar ‘Forums’ gaat staat er boven op de pagina de mogelijkheid aangegeven om te registreren of in te loggen. Registreren was uiteindelijk een fluitje van een cent en zo gebeurd. Zou er op de startpagina iets moeten staan om het zoeken gemakkelijker te maken?

Totaal aantal reacties: 335

Geregistreerd 2014-01-21

PM

We zetten jouw vraag op de to-ask&to;-do-list.
Sterker nog: op de nieuwe startpagina komt “zoeken” wel te staan. Misschien dat dat je vraag beantwoordt.

Wat mij verbaast is het aantal registraties terwijl we nog niet eens officieel van start zijn.
Of zijn we dat wel ?

Wat me ook opvalt is dat mensen graag de dingen houden zoals ze zijn terwijl EV-Opinie op het punt van niet-anoniem zijn juist anders dan anderen wil zijn. Niet anoniem is niet anoniem. Hoe simpel kan het zijn ?
Toch registreren mensen nog met een nickname (die wij wel zien)  of gebruikersname (alleen voor eigen gebruik)

Bij het registreren is het de bedoeling dat de gebruikersnaam dezelfde is als de schermnaam want dat is gewoon altijd je eigen naam. Ongebruikelijk maar als we dit consequent volhouden kunnen er nooit misverstanden van komen en ontstaat er vanzelf een groep waarmee we een feestje kunnen bouwen. Voor het een andere naam aanvragen moet je bij de balie van het Stadskantoor zijn.

Op andere sites zijn er al zat mensen die niet moeilijk doen over deze persoonlijke informatie en/of over hun N.A.W.-gegevens die je overigens gewoon in elk telefoonboek of op google kunt vinden.  Anderen worden er door afgeschrikt. Als je een plek zoekt op internet om niet jezelf te zijn is het wellicht beter jezelf hier maar niet te registreren ?!  Wel jezelf zijn en dat niet ontkennen is toch veel beter.

Totaal aantal reacties: 320

Geregistreerd 2014-01-17

PM

BU 2018 05 18